کد خبر : 1934017 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 12:15 | 7.8K بازدید | 4 دیدگاه

انتقاد شدید مدیر دورتموند از ساشا استگمن

داور این بازی بزدل، سهل‌انگار و اشتباهی بود!

سباستین کل با انتقاد شدید از تصمیمات داور، عملکرد او در بازی بوخوم - دورتموند را فاجعه‌آمیز خواند.

داور این بازی بزدل، سهل‌انگار و اشتباهی بود!

به گزارش "ورزش سه" در چارچوب هفته سی ام رقابت‌های بوندسلیگا شب گذشته دورتموند در خانه بوخوم به مصاف این تیم رفت و در نهایت با نتیجه تساوی یک - یک متوقف شد.

توقفی که به معنای از دست رفتن صدرنشینی برای این تیم در صورت پیروزی بایرن مونیخ در بازی این هفته خواهد بود. اما نکته اصلی در بازی دیشب زنبورها مقابل بوخوم، بروز صحنه‌های مشکوک داوری در محوطه آبی پوشان بود. جایی که یک بار آدیمی توسط مدافع حریف سرنگون شد و ساشا استگمن رای به ادامه بازی داد و بار دیگر در آخرین دقیقه بازی برخورد توپ سوله با دست مدافع بوخوم نیز از دید این داور، پنالتی نبود.

هرچند صحنه دوم به خاطر نحوه قرارگیری دست مدافع میزبان در هنگام تکل محل اختلاف نظر زیادی است و شاید دیدگاه داور در طبیعی بودن حالت دست این بازیکن منجر به موجه شدن تصمیمش شود اما برخورد دقیقه 65 آدیمی با بازیکن بوخوم از نگاه تمام کارشناسان یک پنالتی آشکار است.

نکته عجیب در این بین، عدم نیاز استگمن به بازبینی مجدد صحنه بود. موضوعی که باعث شد سباستین کل، مدیر ورزشی دورتموند و کاپیتان سابق این باشگاه به شدت از تصمیم او انتقاد کند و با لحنی تند نسبت به نادیده گرفتن پنالتی تیمش معترض شود: "وقتی که در این شرایط هستید، اگر از چیزهایی که در دسترس دارید استفاده نمی‌کنید و به آن نگاه نمی‌کنید، به نظر من این کار سهل انگاری، بزدلانه و کاملاً اشتباه است."

حالا باید دید آیا این صحبت‌های کل برای او با محرومیت همراه خواهد شد یا فدراسیون فوتبال آلمان هیجان لحظه ای ناشی از نادیده گرفته شدن حق تیم او را در نظر گرفته و از صحبت‌هایش عبور خواهد کرد.

دیدگاه‌ها