کد خبر : 1934033 | 09 اردیبهشت 1402 ساعت 13:15 | 7.2K بازدید | 39 دیدگاه

آبی‌ها امیدوار به برگزاری شهرآورد در جام حذفی

مسیر استقلال برای دربی انتقامی از بوشهر می‌گذرد

استقلالی‌ها که امید زیادی دارند دربی انتقامی را در جام حذفی برگزار کنند، باید ابتدا از سد پارس جنوبی عبور کنند.

مسیر استقلال برای دربی انتقامی از بوشهر می‌گذرد

به گزارش "ورزش سه"، جام حذفی، جام شگفتی‌هاست. این یک جمله کلیشه ای است که از دیرباز برای دومین تورنمنت بزرگ فوتبال ایران به کار برده شده است و استقلال اصلا علاقه ندارد که در پایان دیدار امروز، اسیر همین شگفتی سازی‌ها شود.

استقلال باید امروز در شرایطی به مصاف پارس جنوبی برود که حریف بوشهری توانست هفته قبل به 6 هفته ناکامی در لیگ آزادگان پایان داده و از سد استقلال ملاثانی عبور کند و همین مسئله نشان می‌دهد که شاگردان ساپینتو نباید حریف خود را دستکم بگیرند.

پارس‌جنوبی در مسیر خود برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی، تیم ایمان‌سبز شیراز و دریای بابل را حذف کرده است و استقلال بزرگترین مانع آنها برای خلق شگفتی است. شاگردان ساپینتو که با ناباوری دربی پایتخت را واگذار کردند برای این مسابقه کوهی از انگیزه هستند‌.‌

1868404

استقلالی‌ها به خوبی می‌دانند که به هیچ عنوان نباید این مسابقه را دست کم بگیرند. شاگردان ساپینتو که امیدوار هستند در جام حذفی یک بار دیگر به مصاف پرسپولیس بروند، با انگیزه بالا به مصاف پارس جنوبی می‌روند تا دربی انتقامی احتمالی را در این پیکارها برگزار کنند.

هر چند که قهرمانی لیگ همچنان برای استقلال در دسترس است اما آبی‌ها به خوبی می‌دانند که شرایط برای آنها سخت تر از قبل است. در نتیجه جام حذفی می‌تواند مسیر ساده تری برای قهرمانی و تقابل دوباره با پرسپولیس جهت جبران شکست تلخ هفته قبل باشد.

1868405

دیدگاه‌ها