کد خبر : 1934209 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 02:02 | 13.4K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره نیجریه‌ای الهلال کم‌فروغ در نقاط عطف

اودیون ایگالو، مهاجم نیجریه‌ای الهلال، در سومین فینال خود با پیراهن آبی‌های عربستان موفق به گلزنی نشد.

ستاره نیجریه‌ای الهلال کم‌فروغ در نقاط عطف

به گزارش "ورزش‌ سه"، ایگالو، مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال الهلال، عصر شنبه در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا که در ورزشگاه بین‌المللی ملک فهد ریاض با تساوی یک بر یک به پایان رسید، نتوانست مقابل اوراوای ژاپن گلزنی کند. حالا این سومین فینالی است که ایگالو پس از فینال جام پادشاهی مقابل الفیحا در فصل گذشته و آخرین فینال جام باشگاه‌های جهان مقابل رئال مادرید اسپانیا، برای الهلال موفق به گلزنی نشده است.

علاوه بر این ایگالو در سایر مسابقات نیز این روزها شرایط خوبی ندارد و در 6 مسابقه اخیر فقط 2 مرتبه در دربی عربستان مقابل النصر موفق به گلزنی شده، که یکی از گل‌های او هم با ضربه پنالتی بوده است. با وجود این، ایگالو با 7 گل همچنان مدعی قدرتمندی برای عنوان برترین گلزن در دوره جاری لیگ قهرمانان آسیاست و در لیگ عربستان هم 18 گل به ثمر رسانده است.

در لیگ قهرمانان هم تنها ادمیلسون جونیور، ستاره قطری الدحیل، بالاتر از ایگالو قرار دارد که با 8 گل مسابقات را ترک کرد و حالا باید دید روزهای کم فروغی این ستاره نیجریه‌ای در بازی برگشت مقابل اوراواردز هم ادامه پیدا خواهد کرد، یا این بازیکن برای کسب یک قهرمانی مهم دیگر در قازه کهن به کمک رامون دیاز و هم‌تیمی‌هایش می‌آید.

دیدگاه‌ها