کد خبر : 1934320 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 16:55 | 6K بازدید | 1 دیدگاه

می‌توانیم قضاوت مثبتی از این فصل اینتر داشته باشیم؛

ماروتا: لوکاکو در پایان ژوئن به چلسی بازمی‌گردد

مدیر ورزشی باشگاه اینتر می‌گوید به جز دور ماندن این تیم از رقابت برای کسب اسکودتو، اینزاگی در سایر مسابقات خوب کار کرده است.

ماروتا: لوکاکو در پایان ژوئن به چلسی بازمی‌گردد

به گزارش "ورزش‌ سه"، پپه ماروتا مدیر ورزشی باشگاه اینتر درباره شرایط این تیم در رقابت‌های سری آ و لیگ قهرمانان گفت: هر دو برای ما اهمیت دارند. ما اینتر هستیم و شایسته حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا هستیم. خودمان را آماده تجربه‌های شگفت‌انگیز می‌کنیم. البته در سری آ خوب نبوده‌ایم، ولی حالا حداقل باید سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را کسب کنیم.

او سپس در واکنش به این سوال که از دست دادن سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا شانس اینتر را به شدت برای جذب بازیکن‌های باکیفیت کاهش می‌دهد، بیان کرد: برنامه مالی مشخص است و صرفا بر اساس صعود به رقابت‌های اروپایی تنظیم نشده است. فوتبال ایتالیا به خودی خود با مشکلات مالی مواجه است و ما باید روی معیارهای ورزشی و تقویت درآمدها فکر کنیم.

ماروتا درباره تحت فشار بودن اینزاگی عنوان کرد: واضح است که ما سه‌چهارم فصل را پشت سر گذاشته‌ایم که در مجموع برای اینتر مثبت بوده است، به غیر از این واقعیت که ما باید همیشه در مسابقه اسکودتو قهرمان باشیم. اگرچه ناپولی در این رقابت خیلی خوب کار کرد و زود بقیه را از جریان قهرمانی خارج کرد. ما به طور غیرمنتظره‌ای در مرحله خوبی از لیگ قهرمانان اروپا قرار داریم و کسب قهرمانی در جام حذفی هم می‌تواند اتفاق خوبی برای باشگاه باشد. در پایان فصل یک تحلیل کلی و نهایی انجام خواهد شد، اما صرف نظر از اینکه نتایج چگونه خواهد بود، ما می‌توانیم این فصل را به عنوان یک فصل مثبت برای اینتر بدانیم.

مدیر ورزشی باشگاه اینتر سپس در واکنش به آینده لوکاکو و اینکه ممکن است این بازیکن به دلیل دشواری‌های مالی به چلسی بازگردد، گفت: لوکاکو عاشق این باشگاه و این شهر است، بنابراین این عناصر مهمی هستند که باید در نظر گرفته شوند، اما بازیکن متعلق به ما نیست. او به صورت قرضی در میلان حضور دارد، در 30 ژوئن به چلسی بازخواهد گشت و همه با هم شرایط را ارزیابی خواهیم کرد. مهم است که توجه داشته باشیم او یک بازیکن حرفه‌ای و بزرگ است. او احساس تعلق زیادی به اینتر دارد و این‌ها عناصری کلیدی‌ای هستند که در کنار ملاحظات فنی و ورزشی قرار می‌گیرند.

دیدگاه‌ها