کد خبر : 1934344 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 18:04 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع تیم ملی در تدارک جشن قهرمانی

ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب امیدوار به کسب یک قهرمانی دیگر همراه تیمش است.

مدافع تیم ملی در تدارک جشن قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، صادق محرمی که پس از تجربه دو قهرمانی متوالی لیگ برتر همراه با پرسپولیس و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا تصمیم به جدایی از جمع سرخ‌پوشان گرفت و راهی کرواسی شد، در چهار فصل گذشته همراه دینامو زاگرب صاحب جام‌های مختلف شده که امشب هم احتمالا این اتفاق برای او می‌افتد.

صادق محرمی طی چهار فصل متوالی حضورش در دینامو زاگرب، به چهار قهرمانی در لیگ یک کرواسی دست پیدا کرده و امشب هم در صورت کسب حتی یک امتیاز تیمش در دیدار مقابل هایدوک اسپلیت می‌تواند برای پنجمین سال پیاپی این افتخار را تجربه کند و تبدیل به نخستین بازیکن ایرانی شود که توانسته این مهم را تجربه می‌کند.

مدافع راست تیم ملی ایران که در فصل جاری لیگ یک کرواسی ۲۰ بازی انجام داده و روی دو گل تیمش تاثیرگذاری داشته، در دیدار اخیرشان مقابل واراژدین ۹۰ دقیقه در زمین بود که امیدوار است امشب هم فرصت حضور و درخشش برابر هایدوک اسپلیت را پیدا کند و بتواند در بازی قهرمانی تیمش به میدان برود.

صادق محرمی که در کنار چهار قهرمانی لیگ یک کرواسی، دو سوپر جام و یک جام حذفی این کشور را هم به دست آورده، با توجه به اختلاف ۱۲ امتیازی دینامو زاگرب با هایدوک اسپلیت رده دومی و با توجه به اینکه چهار دیدار دیگر از فصل ۲۳-۲۰۲۲ می‌ماند، می‌تواند در صورت کسب امتیاز از بازی امشب جشن قهرمانی زودهنگام بگیرد.

یاران محرمی در حال حاضر اختلاف ۱۲ امتیازی با هایدوک اسپلیت دارند و تنها در صورت شکست در بازی امشب و چهار دیدار دیگر آینده‌شان قهرمانی در لیگ یک کرواسی را از دست می‌دهند که بعید به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها