کد خبر : 1934361 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 18:45 | 4.6K بازدید | 13 دیدگاه

نیوکسل 3 - 1 ساوتهمپتون: در یک قدمی چمپیونزلیگ!

تیم آماده نیوکسل با پیروزی برابر ساوتهمپتون جایگاه خود در رده سوم جدول را تثبیت کرد.

نیوکسل 3 - 1 ساوتهمپتون: در یک قدمی چمپیونزلیگ!

به گزارش "ورزش سه" در چارچوب هفته سی و چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، نیوکسل در خانه برابر ساوتهمپتون قرار گرفت و شاگردان ادی هاو با برگشت در نیمه دوم، یک قدم دیگر به تثبت سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شدند.

در حالی که نیوکسل پس از پیروزی چهار بر یک در میانه هفته مقابل اورتون، انگیزه فوق العاده‌ای برای برد در جیمزپارک داشت، این استورات آرمسترانگ بود که در دقیقه 41 بازی گل نخست تیم قعرنشین لیگ جزیره را به ثمر رساند.

اما تعویض طلایی ادی هاو، کالوم ویلسون بود که با حضور در زمین از ابتدای نیمه دوم، روند بازی را به سود نیوکسل تغییر داد و خیلی زود در دقیقه 54 دروازه الکس مک کارتی را باز کرد.

1869196

در حالی که گل دوم ویلسون توسط کمک داور ویدیویی مردود اعلام شده بود، حملات سیاه و سفیدها در دقیقه 79 جواب داد و تئو والکات، کاپیتان سابق آرسنال، روی یک اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بازی به سود شاگردان هاو بچرخد.

اما این پایان کار نبود و ویلسون، دو دقیقه بعد سومین گل تیمش را وارد دروازه مک کارتی کرد تا با این پیروزی سه بر یک، نیوکسلی‌ها یک قدم دیگر به چمپیونزلیگ نزدیک شوند. حالا برای حضور در لیگ قهرمانان، تنها به پنج امتیاز دیگر از چهار مسابقه پیش رو احتیاج دارند.

دیدگاه‌ها