کد خبر : 1934386 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 19:43 | 10.1K بازدید | 14 دیدگاه

تن‌هاخ: هیچ شکایتی ندارم، همه چیز عالی بود

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی مقابل استون‌ویلا به ستایش از شاگردانش پرداخت و گفت آن‌ها سه امتیاز شیرین به دست آوردند.

تن‌هاخ: هیچ شکایتی ندارم، همه چیز عالی بود

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز در هفته سی و چهارم لیگ برتر در خانه خود به‌مصاف استون‌ویلا رفت و موفق شد با تک‌گل برونو فرناندز این تیم را 1-0 شکست دهد.

شیاطین سرخ با این پیروزی از 32 مسابقه 63 امتیازی شده و در حال حاضر در رتبه چهارم جدول قرار دارند. یونایتد در شرایطی که یک بازی کمتر از نیوکسل انجام داده، در حال حاضر دو امتیاز کمتر از این تیم دارد.

1869281

هم عملکردمان عالی بود و هم سه امتیاز شیرینی گرفتیم
سه امتیاز خوبی بود و به نظرم منچستریونایتد عملکرد درخشانی داشت. ما زمانی که مالکیت توپ را در دست داشتیم بی‌نظیر بودیم، درصد مالکیت‌مان عالی بود و پرس را هم خیلی خوب اجرا کردیم. در نیمه دوم می‌خواستیم بازی را 2-0 کنیم ولی نشد. برتری یک گله در اواخر بازی کار را همیشه سخت و حساس می‌کند.

رضایت از عملکرد لیندلوف
ویکتور عالی بازی کرد. در محوطه حضورش احساس می‌شد و همه‌چیز را تحت کنترل داشت. اولی واتکینز به‌دلیل درخشش او عملاً نمی‌توانست کاری بکند.

گلزنی برونو فرناندز
برونو یک بازی درخشان دیگر داشت. برنامه این بود که او در سمت راست بازی کند و بتواند با سرعتش به پشت مدافعان حریف برود و این کار را برونو عالی انجام داد. به نظرم نقشه ما برای این بازی به بهترین شکل پیش رفت.

شانس یونایتد برای سهمیه چمپیونزلیگ
ما بازی به بازی پیش می‌رویم و بازی بعدی به‌مصاف برایتون می‌رویم. باید مثل امروز یک بار دیگر پرشور ظاهر بشویم و نگران جدول نباشیم.

دیدگاه‌ها