کد خبر : 1934394 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 19:57 | 15.2K بازدید | 14 دیدگاه

مصاحبه انتقادی کاپیتان علیه باشگاه

حرف‌های هری کین بوی رفتن می‌دهند

هری کین در گفت‌وگویی با اسکای اسپورت، صحبت‌های عجیبی را درباره باشگاه تاتنهام به زبان آورده است.

حرف‌های هری کین بوی رفتن می‌دهند

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که پس از شکست سنگین تاتنهام مقابل نیوکاسل، دیدار این تیم مقابل لیورپول هم به سرعت بدل به یک شکست سهمگین برای سفیدپوشان شده است، هری کین، کاپیتان مشهور تاتنهام، در گفت‌وگویی با اسکای اسپورت به ارزش‌های از دست رفته این باشگاه اشاره کرد.

این مصاحبه پیش از دیدار با لیورپول انجام شده و هری کین به شکست سنگین این تیم مقابل تاتنهام اشاره کرده است. او به نوعی در گفت‌وگویش به اسکای اعلام کرد که تیمش را آنچنان که در ذهن داشت، نمی‌شناسد و در سال‌های اخیر کمی از ارزش‌های باشگاه از دست رفته است. او‌ گفت تمام هدف او و هم‌تیمی‌هایش پیدا کردن راهی برای بازگشت به صفحه‌ای است که تاتنهام در آن روزهای پرافتخار خود را ثبت می‌کرد؛ از جمله لحظاتی که برای طرفداران نیز معنای خاصی داشت.

1869294

تاتنهام بعد از اخراج آنتونیو کونته، تیم را به کریستین استلینی سپرده بود که او نیز بعد از شکست مقابل نیوکاسل از سمت خود اخراج شد تا رایان میسون به عنوان یک سرمربی موقت دیگر کار را در دست بگیرد.

کین در این مصاحبه از مثال عجیبی استفاده کرد و گفت: در فوتبال غیرممکن است که انگشتان خود را بشکنید و به خود بگویید بیایید به وضعیت قبلی برگردیم.

او تاکید کرد: چیزهای زیادی برای بهبود وجود دارند، اگر که تاتنهام می‌خواهد در بالاترین سطح رقابت کند؛ به خصوص که تیم‌های اطراف روز به روز و سال‌ به سال قوی‌تر و سازماندهی‌تر شده به میدان می‌آیند و قوی‌تر از همیشه و به همان اندازه خوب نمایش می‌دهند.

1869298
گل کین در نیمه اول شکست سنگین مقابل تاتنهام را سبک‌تر کرد

سوال مهم درباره هری کین این است که آیا تا زمان اتمام قراردادش، ژوئن ۲۰۲۴، در تاتنهام باقی خواهد ماند یا فصل بعد به تیم‌های زیادی که خواهان او هستند، خواهد پیوست. نتیجه بازی امروز مقابل لیورپول می‌تواند روی تصمیماتی که کین در آینده می‌گیرد، موثر باشد.

هری کین امروز تک گل تاتنهام را در نیمه اول دیدار برابر لیورپول که با نتیجه ۳-۱ به پایان رسید، به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها