کد خبر : 1934468 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 07:00 | 27.5K بازدید | 4 دیدگاه

جشن صعود نساجی در غیاب مقامات

مالک و مدیرکل تربیت بدنی با ناراحتی رفتند!

مقامات مهمان باشگاه نساجی مازندران دلخور از رفتارهای به وجود آمده در بین نیمه دیدار با پیکان ورزشگاه را ترک کردند.

مالک و مدیرکل تربیت بدنی با ناراحتی رفتند!

 به گزارش "ورزش سه" در یکی از دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی، نساجی مازندران در یک بازی جذاب موفق شد پیکان را با نتیجه ۳ بر صفر از پیش رو بردارد که این اولین پیروزی تحت هدایت کارلوس هرناندز سرمربی اسپانیایی نساجی بود.

در کنار حواشی فوتبالی، اتفاقی عجیب و تقریبا تکراری هم رخ داد. یگان ویژه برگزار کننده دیدار نساجی و پیکان، در کنار مشکلات دائمی خبرنگاران و اصحاب رسانه، موجب شد مالک نساجی در اوایل نیمه دوم ورزشگاه را با ناراحتی ترک کند.

رضا حدادیان حدود یک ساعت قبل از شروع دیدار نساجی و پیکان خود را به ورزشگاه رسانده بود تا برنامه‌ریزی لازم برای آماده‌سازی وطنی در بازی‌های آسیایی را انجام دهد و البته قرار شده ساخت و ترمیم جایگاه ویژه و خبرنگاران برعهده نساجی باشد و سایر نیازها توسط اداره ورزش و جوانان برطرف شود.

کمی بعد و در فاصله ۳۰ دقیقه‌ای تا آغاز رقابت، آندرانیک تیموریان و علی‌اصغر قربانعلی‌پور مربیان تیم ملی هم به استادیوم رسیدند تا از نزدیک این بازی را دنبال کنند. با پایان نیمه اول مربیان تیم ملی و مالک باشگاه نساجی با همراهی مقامات دیگر جایگاه را ترک و به اتاق مدیریت رفتند تا پذیرایی شوند.

در ابتدای نیمه دوم، حدادیان و مقامات  قصد بازگشت به جایگاه را داشتند اما نیروهای یگان ویژه از ورود مدیرعامل نساجی، رییس هیئت فوتبال مازندران و مربیان تیم‌های ملی ویکی دو مدیر دیگر استانی جلوگیری کردند. با وجود اینکه برگزاری بازی در اختیار باشگاه نساجی است و بلیت‌های جایگاه ویژه در اختیار این باشگاه بود، اجازه ورود این افراد داده نشد و این منجر به تنش و کشمکش جدی در جایگاه ویژه شد و مالک نساجی بعد از این اتفاقات با ناراحتی ورزشگاه را ترک کرد.

1869636

در کنار این، باشگاه نساجی به مناسبت سالگرد قهرمانی این تیم در جام حذفی قصد مراسم آتش‌بازی را در پایان این دیدار داشت ولی یگان ویژه بعد از این اتفاقات، اجازه برگزاری این مراسم را نداد.

اما ریشه این اتفاقات چه بود؟ بعد از بازی نساجی مقابل استقلال و فیلم مُشت ساپینتو در جایگاه ویژه، ۴۰ صندلی جایگاه وطنی قائمشهر در اختیار نساجی قرار گرفت و باشگاه این بلیت‌ها را تقسیم کرد ولی دیروز در ابتدای بازی چند مهمان قصد ورود به جایگاه را داشتند که مدیرعامل باشگاه نساجی به دلیل نداشتن بلیط اجازه ورود را به آنها نداد.

بین دو نیمه، مالک باشگاه نساجی به همراه ایزد سیف‌الله‌پور، مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران، رئیس هیئت فوتبال مازندران و دیگر مقامات و به همراه مربیان تیم ملی، به اتاقی در مجاورت وی آی پی رفتند که با شروع نیمه دوم این افراد قصد بازگشت به جایگاه را داشتند، اما با درهای بسته قسمت وی آی پی مواجه شدند و اجازه ورود به آنها داده نشد که همین موضوع تنش و درگیری را بالا برد و مالک نساجی بعد از دقایقی با ناراحتی ورزشگاه را ترک کرد.

1869637

این البته تمام ماجرا نبود. بعد از این مدیرعامل باشگاه قصد ورود به درون زمین را داشت، اما نگهبان ورودی به دلیل "عدم شناخت" سیف‌الله پور، به او اجازه ورود نداد تا تنش به اوج خود برسد.

نکته جالب اینکه شب گذشته و در دیدار اصحاب رسانه با باشگاه نساجی، مهم‌ترین درخواست و دغدغه فعالین رسانه همین موضوع یگان برگزاری بود که خبرنگاران از سیف‌الله پور خواستند با رایزنی ورود و خروج و تهیه خبر با آرامش و آسانی در ورزشگاه وطنی را برای آنها مقدور کند و مدیرعامل این باشگاه در همان جلسه قول پیگیری این موضوع را داده بود؛ غافل از اینکه کمتر از ۲۴ ساعت بعد خودش هم قربانی این ماجرا خواهد شد.

دیدگاه‌ها