کد خبر : 1934482 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 10:00 | 18.7K بازدید | 4 دیدگاه

سه کارت قرمز برای پیکان در دو مسابقه

دکتر بیژن، متخصص اخراج بازیکنان یک تیم خاص!

داور بین‌المللی فوتبال ایران در دو بازی این فصل سه بازیکن پیکان را اخراج کرده است!

دکتر بیژن، متخصص اخراج بازیکنان یک تیم خاص!

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی نساجی و پیکان در جام حذفی که با شکست خودروسازان همراه بود، بیژن حیدری داور وسط دو کارت قرمز به بازیکنان پیکان نشان داد.

داور ۴۳ ساله فوتبال ایران در شرایطی که پیکانی‌ها در 11 دقیقه اول نیمه دوم دو گل عجیب خورده بودند، در دقیقه 62 وقتی شرزود تمیروف مهاجم ازبک این تیم در محوطه جریمه حریف سرنگون شد، با تصور تمارض برای گرفتن پنالتی کارت زرد دوم را نشان داد و او را اخراج کرد. این در حالی بود که تمیروف بعد از سرنگونی بدون درنگ سریعا از جایش برخاست و توپ هم در موقعیتی ایده آل گلزنی به بازیکن دیگر پیکان رسید اما دکتر بیژن رای به توقف بازی و اخراج تمیروف داد.

1869509
اخراج شرزود تمیروف در بازی با نساجی توسط حیدری؛ او اعتقاد داشت مهاجم ازبک تمارض کرده است.

حیدری در دقایق پایانی این مسابقه عرفان گلشنی بازیکن تعویضی خودروسازان را با کارت قرمز مستقیم به خاطر خطایی که در وسط زمین انجام داد جریمه کرد تا پیکان نه نفره شود!

نکته قابل توجه این است که حیدری در این فصل بازهم به پیکانی‌ها کارت قرمز داده است. او در جریان بازی پیکان و استقلال در دور برگشت لیگ برتر امسال رای به اخراج محمدجواد آزاده داد که به عنوان یار تعویضی به زمین رفت و در فاصله زمانی ۲۰ ثانیه با دو کارت زرد و در نهایت کارت قرمز این داور مواجه شد.

1869508
سریع‌ترین زمان استفاده از دو کارت زرد و درنهایت کارت قرمز‌‌. جواد آزاده در بازی با استقلال در فاصله ۲۰ ثانیه دو اخطار گرفت و زمین را ترک کرد!

به عبارت بهتر می‌توان گفت بیژن حیدری در دو مسابقه لیگ و حذفی برای پیکان رکورد اخراج بازیکن از یک تیم را توسط یک داور برجای گذاشته است.

این همان مساله ای است که اعضای تیم پیکان در پایان دیدار با نساجی به آن اعتراض داشتند. مجتبی حسینی سرمربی پیکان بعد از دیدار دور برگشت با استقلال هم نسبت به استفاده زیاد حیدری از کارت‌های خود در قبال شاگردانش انتقاد کرده بود.

1869585
دومین اخراج پیکانی‌ها در بازی دیروز با نساجی؛ دکتر بیژن اینبار عرفان گلشنی را با کارت قرمز جریمه کرد.

دیدگاه‌ها