کد خبر : 1934498 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 11:00 | 18.1K بازدید | 2 دیدگاه

جای شیری و عبدی عوض شد؛

تکرار شادی گل قهرمانی حذفی با یک تغییر (عکس)

هافبک نساجی این بار در نقش همراه کننده شادی گل در دیدار جام حذفی ظاهر شد.

تکرار شادی گل قهرمانی حذفی با یک تغییر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی سه بر صفر نساجی مازندران مقابل پیکان در حالی به دست آمد که این تیم یکی از مهم‌ترین تغییرات خود را در خط میانی با رفع محرومیت و بازگشت دوباره مهرداد عبدی به وجود آورد و کارلوس هرناندس با بهره‌مندی از این هافبک با تجربه توانست کار را برای جوانان خلاق حریف سخت کند.

مهرداد عبدی که در دیدار دو هفته قبل مقابل آلومینیوم اراک دو شوت خطرناک زده و نزدیک بود زننده گل نخستین پیروزی کارلوس هرناندس در نساجی مازندران شود، در مسابقه اخیرشان برابر صنعت نفت که چهار گل دریافت کردند، به دلیل محرومیت غایب بود ولی دیروز بازگشت موفقیت‌آمیزی به ترکیب داشت.

1869547

این هافبک که پیش از دو گل مهم در دیدارهای رفت و برگشت مقابل گل‌گهر سیرجان، در بازی فینال سال گذشته جام حذفی برابر آلومینیوم نیز تک‌گل پیروزی‌بخش و منجر به قهرمانی نساجی را زده بود، دیروز هم در رقابت با پیکان نمایش جنگنده‌ای در میانه زمین داشت و با حضور موثر در محوطه جریمه خودی نگذاشت بازیکنان حریف در گلزنی موفق باشند.

1869586
دومین اخراج پیکانی‌ها در بازی دیروز با نساجی؛ دکتر بیژن این‌بار عرفان گلشنی را با کارت قرمز جریمه کرد.

مهرداد عبدی که سال گذشته پس از زدن گل قهرمانی جام حذفی در محاصره بازیکنان نساجی و به‌ویژه حامد شیری قرار گرفته بود، دیروز پس از گل اول تیمش که توسط کاپیتان‌شان به ثمر رسید، اولین نفر روی کول او پرید و با خوشحالی به سمت تماشاگرانِ پشت دروازه رفت تا شادی فینال حذفی با تغییر گلزنان دوباره شکل بگیرد.

1869548
1869549

عکس: معین نادری

دیدگاه‌ها