کد خبر : 1934523 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 10:26 | 8.5K بازدید | 4 دیدگاه

روزنامه‎‌های انگلیس: سرمستی و رنج کلوپ

شادی دیوانه‌وار یورگن کلوپ پس از برتری 4-3 مقابل تاتنهام به تیتر اصلی روزنامه‌های امروز انگلیس تبدیل شده است.

روزنامه‎‌های انگلیس: سرمستی و رنج کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس با یک نتیجه باورنکردنی همراه بود.

تیم لیورپول در این دیدار با سه گل کورتیس جونز(3)، لوئیز دیاز(5) و محمد صلاح(15-پنالتی) از حریفش پیش افتاده و سوار بازی بود که در دقیقه 39 هری کین یکی از این گل‌ها را جبران کرد. نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت.

در نیمه دوم تاتنهام که با گل دقیقه 77 سون هیونگ مین آماده کامبک شده بود با گل ریچارلیسون در دقیقه 90+3 این امر را محقق می‌دید که تنها 2 دقیقه پس از مهاجم برزیلی تاتنهام، دیه‌گو ژوتا برای قرمزها گلزنی کرد و ناجی تیمش شد.

اتفاقات این مسابقه تماشایی به تیتر یک روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس تبدیل شده است:

1869591

روزنامه میرر اسپورت با اشاره به خوشحالی دیوانه‌وار کلوپ پس از گل ژوتا که منجر به دریافت یک کارت زرد هم شد به جای نام فامیل کلوپ از عنوان استروپ استفاده کرده که معنی "شلاق یورگن" می‌دهد. این عنوان به درگیری جزئی این سرمربی با داور بازی، خوشحالی پس از گلش و کسب پیروزی شاگردانش اشاره می‌کند.
همچنین این روزنامه اشاره به رکوردشکنی ارلینگ هالند با پیراهن منچسترسیتی دارد که به آمار 50 گل زده در یک فصل دست پیدا کرد.

1869593

روزنامه استار اسپورت تصویری از خطای دیه‌گو ژوتا روی اولیور اسکیپ را منتشر کرده و به صحبت‌های رایان میسون، مربی تاتنهام اشاره داد که مدعی شد ناجی قرمزها پیش از گلزنی باید به دلیل خطا روی شاگردش اخراج می‌شد. این روزنامه از "کینه" رایان میسون از ژوتا نوشته که هم گل پیروزی لیورپول را به ثمر رساند و هم خطای شدیدی روی  که الیور اسکیپ انجام داد، باعث مصدومیت این بازیکن شد.

1869594

دیلی میل با انتشار تصویر فریاد کلوپ پس از گلزنی ژوتا از تیتر "سرمستی و رنج" استفاده کرده است. در توضیح این عنوان آمده که او از گلزنی بازیکنش خوشحال شد اما از ناحیه همسترینگ به دلیل شادی غیرمعمولی آسیب دید و از داور کارت زرد دریافت کرد.

1869595

گاردین اسپورت در کنار تصویر خوشحالی گلزنی دیه‌گو ژوتا عنوان "ما با هم سابقه داریم" از کنفرانس خبری کلوپ را بازنشر داده و اشاره می‌کند که این سرمربی از اخطاری که به دلیل شادی پس از گلش دریافت کرده ناراحت بود. او اعلام کرد پل تی‌یرنی به عنوان داور هر زمان که قضاوت بازی‌های تیم او را در اختیار داشته یک ماجرایی پیش آمده است.

1869596

روزنامه آی اسپورت هم با انتشار تصویر ناراحتی اسکیپ پس از خطای ژوتا با عنوان "خشم اسپرز برای اخراج ژوتا" به ناراحتی بازیکنان تاتنهام اشاره کرده که بازیکن پرتغالی را پیش از به ثمر رساندن گل سرنوشت ساز مسابقه مستحق دریافت کارت قرمز می‌دیدند.

دیدگاه‌ها