کد خبر : 1934534 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 10:58 | 41K بازدید | 5 دیدگاه

عجب شوتی، عجب بردی! (عکس)

نساجی برد جالبی در برابر پیکان به دست آورد و مقتدرانه صعودش را به نیمه نهایی جام حذفی جشن گرفت.

عجب شوتی، عجب بردی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، خوشبین ترین طرفدار تیم نساجی هم تصور نمی‌کرد، این تیم بعد از شکست 4-0 در برابر صنعت نفت در مصاف با پیکان با 3 گل به پیروزی برسد. آن هم در برابر تیم سختکوش پیکان که به آسانی نمی‌بازد، اما فوتبال است و اتفاقات غیر قابل پیش بینی و زیبایی اش به همین است.

در این بازی و با شروع نیمه دوم آتش بازی شاگردان هرناندس آغاز شد و در همان دقایق ابتدایی حامد شیری روی ضربه کرنر کار را تمام کرد. این پایان قصه نبود و با گل به خودی بهروز نوروزی فرد هم تیم نساجی حاضرنشد، عقب بکشد و به پیروزی با دو گل بسنده کند. در دقایق پایانی بازی رضا جعفری که به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شده بود، روی پاس علی شجاعی تصمیم گرفت با یک شوت از راه دور دروازه تیم پیکان را نشانه بگیرد. با وجود تلاش های رشید مظاهری و واکنشی که داشت، توپ به زیبایی هر چه تمامتر وارد دروازه شد تا در نهایت نساجی پیروزی اش را با 3 گل جشن بگیرد. می‌توان گفت عجب شوتی و عجب بردی. ای کاش شوت از راه دور در تیم‌های لیگ برتری بیشتر شود چون منجر به ثبت گل‌های زیبایی می‌شود و از همه مهمتر تماشاگر روی سکوها به وجد می‌آید.

نساجی به روزهای خوب خود برگشت. آن هم در روزهایی که به روی کاغذ در لیگ برتر خطر سقوط به دسته پایین تر را حس می‌کند. اما قهرمان جام حذفی با این نمایش نشان داد، در هفته‌های پایانی لیگ برتر حتی می‌تواند جایگاهش را در جدول رده بندی بهتر کند و با بهتر از عنوان سیزدهمی به کار پایان دهد. ضمن اینکه شانس تکرار قهرمانی در جام حذفی برای این تیم باقی مانده است.

1869623
1869624

عکس: معین نادری

دیدگاه‌ها