کد خبر : 1934555 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 12:58 | 32.4K بازدید | 7 دیدگاه

حسینی در نقش گل‌ساز

تلاش نافرجام سپاهانی گل‌گهر علیه پرسپولیس!

محمدرضا حسینی در مصاف شب گذشته تیمش برابر پرسپولیس، پاس تنها گل تیمش را مهیا کرد.

تلاش نافرجام سپاهانی گل‌گهر علیه پرسپولیس!

به گزارش "ورزش‌سه"، محمدرضا حسینی در نیم فصل لیگ بیست و دوم وقتی دید در سپاهان به طور ثابت به او فرصت داده نمی‌شود، تصمیم به جدایی گرفت و با عقد قرادادی قرضی به سیرجان پیوست، تا این فوتبالیست شیرازی پس از سال‌ها حضور در دو تیم اصفهانی، از این شهر جدا شود.

این بازیکن پس از پیوستن به گل‌گهر به یکی از بازیکنان ثابت این تیم بدل شد و اگرچه در بازی‌های ابتدایی نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت، با پیراهن تیم جدیدش بدرخشد، اما در مصاف دیدار برگشت مقابل ملوان اولین گل و پاس گل خود را برای سیرجانی‌ها ثبت کرد، تا با آرامش و اطمینان خاطر بیشتری مسابقات را دنبال کند.

حسینی در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم در ترکیب اصلی قرار داشت و با شروع نیمه دوم با وجود سه تغییری که در ترکیب گل‌گهر ایجاد شد، در زمین ماند تا در دقیقه 52 با ارسال خوب خود زمینه ساز گل اول سیرجانی‌ها شد، تا بازی برای پرسپولیس و هوادارانش نفس‌گیر شود.

گل‌گهر و پرسپولیس پس دیدار جام حذفی، یک مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز دیگر هم تا چند روز دیگر در آزادی برگزار خواهند کرد و باید دید حسینی و سایر بازیکنان نماینده سیرجان در این مسابقه چه عملکردی خواهند داشت و آیا حسینی می‌تواند نقشی در بازگشت سپاهان به صدر جدول ایفا کند یا خیر.

دیدگاه‌ها