کد خبر : 1934585 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 15:00 | 22.8K بازدید | 8 دیدگاه

با شکست‌ناپذیری مقابل پانا رقم خورد

کاپیتان تیم ملی در آستانه دبل تاریخی در اروپا!

ستاره ایرانی آ. ا. ک بار دیگر با نمایشی قابل قبول تیمش را در مسیر کلین‌شیت مقابل رقیب اصلی در راه قهرمانی همراهی کرد.

کاپیتان تیم ملی در آستانه دبل تاریخی در اروپا!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های سوپرلیگ یونان، شب گذشته پاناتینایکوس در خانه میزبان آ.ا. ک بود که این دیدار در نهایت به مانند بازی دور رفت این دو تیم در مرحله قهرمانی، با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و ستاره این فصل خط دفاعی زردپوشان، در این مسابقه هم در ادامه روند فوق العاده خود، نقش پررنگی در ترکیب تیمش ایفا کرد و در نهایت نمره ارزشمندی از سایت‌های آماری گرفت.

احسان که در این فصل مهره بی‌جانشین خط دفاعی تیم ماتیاس آلمیدا بوده، در بازی دیشب نود دقیقه در ترکیب تیمش به میدان رفت و موفق شد بهترین عملکرد را در بین چهار مدافع تیمش داشته باشد.

آ. ا. ک که در این بازی با بدشانسی در استفاده از موقعیت‌های گلزنی ناکام مانده بود و سه موقعیت جدی گلزنی در نیمه اول را از دست داد، هم امتیاز با پانا، در رده دوم جدول قرار داد.

1869694

این درحالی است که این تیم از نظر تفاضل گل شرایط بهتری نسبت به حریفش دارد اما به واسطه نتایج بازی رو در رو در فصل عادی مسابقات، در جایگاه دوم قرار دارد.

آ. اک پیش از این نیز با صعود به فینال جام حذفی، شانس قهرمانی در این مسابقات را هم پیش روی خود دارد تا کاپیتان تیم ملی در موقعیت طلایی دبل کردن در این فصل از رقابت‌های فوتبال باشگاهی در یونان قرار داشته باشد.

حاج‌صفی و یارانش که ابتدا باید ظرف دو هفته پیش رو، سه بازی آینده خود در سوپرلیگ را پشت سر بگذارند، در انتهای دهه اول خرداد، فینال جام حذفی را برگزار خواهند کرد.

کاپیتان تیم ملی در این فصل از رقابت‌ها به واسطه عملکرد مطلوبش خیلی زود با پیشنهاد تمدید قرارداد مواجه شده و به نظر می‌رسد پس از توافق کامل روی جزئیات، حضورش در یونان را تداوم ببخشد.

دیدگاه‌ها