کد خبر : 1934640 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 18:45 | 23.3K بازدید | 9 دیدگاه

هواداری‌ها پیش از بازی پرسپولیس حرف نمی‌زنند؛

دو تیم پایتخت ممنوع المصاحبه شدند

بعد از پیکان نوبت هوادار بود که پیش از بازی‌های حساس باقی‌مانده در لیگ و البته رویارویی با پرسپولیس، بازیکنانش را ممنوع المصاحبه کند.

دو تیم پایتخت ممنوع المصاحبه شدند

به گزارش "ورزش سه"، طی هفته‌های اخیر برخی مصاحبه‌ها و فعالیت‌های مجازی بازیکنان هوادار با واکنش‌های تند هواداران استقلال و پرسپولیس مواجه شده و حواشی زیادی را به وجود آورده است. هوادار موفق شد با صعود به مرحله نیمه نهایی کار بزرگی را انجام دهد و در جمع چهار تیم نهایی با قرعه پرسپولیس مواجه شد. این تیم تهرانی حالا می‌خواهد در سکوت کامل آماده بازی‌های پیش رو شود.

از همین رو مدیرعامل باشگاه هوادار به جهت تمرکز هر چه بیشتر و بهتر در دیدارهای باقی‌مانده لیگ برتر و جام حذفی، دستور به ممنوعیت فعالیت رسانه‌ای بازیکنان هوادار داد. جالب اینکه دیگر تیم تهرانی یعنی پیکان نیز فعالیت رسانه‌ای بازیکنانش پیش از دیدارهای حساس و سرنوشت‌ساز با پرسپولیس و سپاهان را ممنوع کرده بود.

1868638

در اطلاعیه هوادار در این خصوص آمده است: "محمدجواد رحیمی، مدیرعامل باشگاه هوادار، ضمن ارج نهادن به زحمات تمامی فعالان رسانه‌های ورزشی دیداری، شنیداری و نوشتاری بابت نهایت همکاری‌شان در جهت پوشش رویدادهای رسمی مجموعه هوادار در فصل جاری و فصول گذشته، دستورالعمل ممنوعیت مصاحبه و هرگونه فعالیت رسانه‌ای حساسیت‌برانگیز بازیکنان در فضای مجازی و همچنین تکرار رفتارهای خارج از عرف در فضای حقیقی را تا اطلاع ثانوی به طور رسمی صادر کرد و نادیده گرفتن بندها و مواد آئین‌نامه حقوقی باشگاه هوادار را به ویژه در مدت زمان حساس باقی‌مانده تخلف نابخشودنی قلمداد نموده که مشمول جریمه‌های سنگین مالی و انضباطی خواهد شد.

رحیمی، مدیرعامل باشگاه هوادار همچنین ضمن قدردانی از تلاش ستودنی کادر فنی، بازیکنان و تمامی مجموعه اما اهمیت یک ماه پیش رو و باقی‌مانده تا پایان فصل جاری را، چه در لیگ برتر و چه در جام حذفی، برای باشگاه هوادار بی‌سابقه برشمرد و در این خصوص گفت: مبادا کنش‌های ناجوانمردانه و غیرحرفه‌ای و قضاوت‌های ناعادلانه و غیرمنطقی عده‌ای معدود را بخواهید با واکنش‌های احساسی در فضای مجازی پاسخ دهید و بدانید مسیری که در آن گام برمی‌دارید برگی از تاریخ فوتبال ایران است که با شایستگی خود، حمایت ما و با هدایت و ذکاوت سرمربی باتجربه‌مان و کادر فنی ایشان و با اتحاد مثال‌زدنی و همیشگی‌تان می‌توانید آن را نوشته و تا همیشه ورق بزنید."

دیدگاه‌ها