کد خبر : 1934438 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 22:56 | 19K بازدید | 24 دیدگاه

سرپرست هوادار:

هوادار از حضور تماشاگر در دستگردی استقبال می‌کند

علی طهماسبی، سرپرست هوادار می‌گوید از حضور تماشاگر در نیمه نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس استقبال می‌کنند اما این تصمیم برعهده شورای تامین است.

هوادار از حضور تماشاگر در دستگردی استقبال می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، علی طهماسبی، سرپرست هوادار در مورد قرعه‌کشی نیمه نهایی گفت: وقتی به مرحله نیمه نهایی می‌رسید، هر سه قرعه می‌تواند سخت باشد و قرعه سخت خیلی معنا ندارد و هر کدام از تیم‌ها از گوی در می‌آمد برای ما فرقی نمی‌کرد. ما یک مربی‌ای داریم که در سه سال اخیر دو دفعه جام حذفی را توانسته فتح کند و آمدیم که خودمان را نشان دهیم. تا همین جا هم کار بزرگی کردیم ولی این آخر راه‌مان نیست.

او در مورد احتمال بدون تماشاگر شدن بازی با پرسپولیس با توجه به میزبانی هوادار در دستگردی گفت: ما با تماشاگر هم با آنها بازی کردیم و نمی‌دانیم چرا از الان انقدر حساسیت وجود دارد. فکر می‌کنم نوبتی شده و یک بار بدون تماشاچی بوده و یک بار با تماشاچی و مساوات رعایت شده است! ما بخش خصوصی هستیم و در مشکلات اقتصادی کمرمان خرد شده و این نباید باشد که ورزشگاهی که دو سال در آن بازی می‌کنیم را از ما بگیرند. 

طهماسبی در این خصوص ادامه داد: پیکان شرایطش با ما متفاوت است چون ورزشگاه دیگری بازی می‌کند اما دستگردی از لحاظ چمن فوق‌العاده شده است. الان ۱۵، ۲۰ سال است که شورای تامین تصمیم گرفته‌اند با توجه به اینکه در بافت مسکونی است و موضوعات ترافیکی دارد، بدون تماشاگر برگزار می‌شود. اگر آنها قبول کنند آنجا تماشاگر بیاید با این موضوع مشکلی نداریم و استقبال می‌کنیم. تصمیم آن با ما نیست.

دیدگاه‌ها