کد خبر : 1934644 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 18:57 | 13.4K بازدید | 5 دیدگاه

اعتراض یونایتدها حواس ما را پرت نکرد

موضع دیپلماتیک تن‌هاخ در دعوای هواداران و مالک

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید اعتراض هواداران به مالکان باشگاه، در خلال دیدار دیشب این تیم، خللی در روند بازی بازیکنان یونایتد ایجاد نکرده است.

موضع دیپلماتیک تن‌هاخ در دعوای هواداران و مالک

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دیشب منچستریونایتد مقابل استون‌ویلا که به میزبانی یونایتدها برگزار شد و در نهایت با پیروزی 1-0 آنها به پایان رسید تحت‌الشعاع اعتراض گسترده هواداران به خانواده گلیزر، مالکان آمریکایی باشگاه‌، قرار داشت.

هواداران یونایتد پیش از شروع مسابقه در مسیر حرکت به سمت اولدترافورد در خیابان‌های شهر منچستر علیه گلیزرها راه‌پیمایی کردند و خواهان فروش 100 درصدی باشگاه و خروج کامل گلیزرها شدند. این در حالی است که روز جمعه سر جیم راتکلیف و شیخ جاسم قطری آخرین پیشنهادهای خود برای خرید باشگاه را رسما ارائه دادند. ولی سرنوشت باشگاه همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

1869791

اعتراض هواداران یونایتد تنها به پیش از شروع بازی دیشب مقابل استون‌ویلا ختم نشد و عده زیادی از هواداران شیاطین سرخ در سکوهای اولدترافورد هم به اعتراض علیه خانواده گلیزر ادامه دادند.

1869792

اریک تن‌هاخ در پاسخ به این پرسش که آیا اعتراض‌های هواداران علیه گلیزرها در بازی دیشب باعث بر هم خوردن تمرکز بازیکنانش شده یا نه، گفت: "نه، ما احساس کردیم که هواداران پشت سرمان هستند و از ما حمایت می‌کنند. ما باید روی موفق شدن تمرکز کنیم، چون این چیزی است که هوادار از ما انتظار دارد. من شک ندارم وقتی عملکردی مثل عملکرد تیم در طول این فصل را به نمایش بگذاریم هواداران پشت ما خواهند ایستاد. بین ما و هواداران یونایتد پیوند مستحکمی برقرار است".

هواداران در حالی خواهان فروش 100 درصدی باشگاه هستند که گفته می‌شود پیشنهاد راتکلیف تنها برای خرید 50 درصد از سهام یونایتد ارائه شده است. از درصد مدنظر شیخ جاسم قطری اطلاع موثقی در دست نیست.

دیدگاه‌ها