کد خبر : 1934683 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 22:35 | 37.1K بازدید | 3 دیدگاه

شادی جنجالی تن هاخ با طرفداران معترض (عکس)

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، ناخواسته پس از بازی با استون ویلا مرتکب یک اقدام جنجالی شد.

شادی جنجالی تن هاخ با طرفداران معترض (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هواداران منچستریونایتد در حالی که سرمربی تیم شال سبز و طلایی "Glazers out"(شعار علیه مالکان باشگاه) را بالای سر برد، او را مورد تشویق قرار دادند.

این اتفاق پس از پیروزی 1-0 آن‌ها مقابل استون ویلا رخ داد، جایی که گل برونو فرناندز باعث شد شیاطین سرخ در جست‌وجو برای شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار باقی بمانند.

در حالی که تن هاخ از نوشته‌های روی این شال آگاه نبود، پس از اینکه نماد اعتراض طرفداران به مالکیت گلیزرها را در دست داشت، به شدت مورد تشویق سکوها قرار گرفت.

سرمربی هلندی قبل از اینکه متوجه شال در کنار خود شود، در حال خروج از زمین بود، او سپس آن را برداشت و در حالی که هواداران او را تشویق می‌کردند، شادی خودش را به نمایش گذاشت.

1869896
1869895
1869894

پس از پایان مهلت روز جمعه برای طرف‌های پیشنهاددهنده علاقه‌مند به خرید منچستریونایتد، هواداران یک بار دیگر علیه خانواده گلیزر، مالکان باشگاه، اعتراض کردند.

1869889

بر اساس گفته رسانه‌ها سر جیم رتکلیف برای خرید سهام یونایتد جلوتر از شیخ جاسم بن حمد آل ثانی است. با این حال، در صورتی که برادران گلیزر، جوئل و اورام بخواهند در اقدامی بحث برانگیز همچنان باقی بمانند، تمایل رتکلیف خرید 69 درصد از سهام یا کمی بیش از 50 درصد است.

شال سبز و زرد نماد چیست؟

رنگ‌ سبز و زرد مربوط به گذشته منچستریونایتد است و در اعتراض به سیاست گلیزرها استفاده می‌شود.

پیش از رنگ مشکی و قرمز در یونایتد زمانی که این باشگاه با نام نیوتن هیث شناخته می‌شد با رنگ‌ سبز و زرد بازی می‌کرد.

طرفداران منچستریونایتد بنرهایی را در بیرون اولدترافورد قبل از بازی با استون ویلا به نمایش گذاشتند و علیه گلیزرها اعتراض خود را نشان دادند.

دیدگاه‌ها