کد خبر : 1934730 | 12 اردیبهشت 1402 ساعت 10:46 | 11.9K بازدید | 12 دیدگاه

باز هم همه چیز دست خودمان است؛

جعفری: به خوابی فرو رفتییم که فکرش را نمی‌کردیم

فرزاد جعفری می‌گوید به خواب فرو رفتند و از باقی رقبا جا ماندند. اما الان وقت جبران است و سه دیدار هم بیشتر وقت نیست.

جعفری: به خوابی فرو رفتییم که فکرش را نمی‌کردیم

به گزارش ورزش سه، مس کرمان با شکست در دربی مقابل هم نام رفسنجانی خود شرایطی خطرناک  پیدا کرد و الان تمام زورش را گذاشته تا در لیگ برتر بماند. فرزاد جعفری در این رابطه به خبرنگار ما گفت: ما اجازه ندادیم مس رفسنجان فشاری روی دروازه ما بیاورد از طرفی حامد لک یک سیو داشت که فکر نمی کنم کل گلر های لیگ تا به حال چنین سیوی داشته باشند. یکسری صحبت‌ها هم در مورد تبانی و این‌ها بود که خدا را شکر همه دیدند دو تیم چه فوتبال پاکی به نمایش گذاشتند. 

او می گوید قضاوت داور این دیدار بحث برانگیز نبود و ادامه می‌دهد: به نظرم داوری هیچ مشکلی نداشت و امیدوارم در دیدارهای آینده هم قضاوت به همین نحو باشد، البته که با توجه به نبود کمک داور ویدئویی قضاوت دیدارهای لیگ برتر واقعاً سخت است و داوران هم بدون تجهیزات خاص باید بهترین تصمیمات را بگیرند.

هافبک مس کرمان که خودش نیم فصل دوم از هوادار راهی این نیم شد در مورد علت پیچیده شدن شرایطشان اینگونه توضیح داد: ما در نیم فصل دوم یک روند رو به رشد بعد از دیدار با نساجی داشتیم و بازی به بازی پیش رفتیم ولی متاسفانه طبق صحبت‌هایی که کادرفنی و آقای حسین‌خانی داشتند ما خیلی زود به یک خوابی رفتیم که اصلاً فکرش را هم نمی‌کردیم کار به اینجا بکشد، ولی باز هم همه چیز دست خودمان است و باید همه به هم کمک کنیم از شرایطی که در ۳ بازی قبل داشتیم و علی‌رغم نمایش خوب نتیجه نگرفتیم، کمی فاصله بگیریم و در بازی‌های باقی‌مانده همچون اوایل نیم فصل دوم منسجم و خوب به میدان برویم و هم قسم شده‌ایم که بهترین نتایج را بگیریم.

او ادامه داد: ما خودمان فکر می‌کردیم که رتبه‌های بهتری را در جدول کسب کنیم ولی متاسفانه به خواب رفتیم همین مساله دخیل بود تا با عدم تمرکز در ۳ بازی آخر نتیجه نگیریم. البته شما هم شاهدید به تیم‌های حریف موقعیت زیادی نمی‌دهیم و به دلیل برخی کم‌تجربگی‌ها روی اشتباهات خودمان گل می‌خوریم و امیدوارم در ۳ بازی باقی‌مانده جبران کنیم.

وی در مورد حضور لیدر ها با گل رز در تمرین دیروز و دلجویی از بازیکنان گفت: ما یک خانواده هستیم و ممکن است در دل خانواده یک‌سری دلخوری‌ها و اتفاقات پیش بیاید و طبیعی است که بازیکن داخل زمین و لیدرها تحت فشار هستند و به نظرم اتفاقاتی که افتاد سوتفاهم بود و با درایت مدیریت باشگاه آقای قرایی و آقای حسین‌خانی حل شد.

جعفری یادآور شد: کل مجموعه و تیم هم‌دل و هم قسم شده‌ایم که انشالله در ۳ بازی آینده اتفاقات خوبی برای فوتبال کرمان رقم بزنیم و در لیگ برتر ماندگار شویم.

دیدگاه‌ها