کد خبر : 1934762 | 12 اردیبهشت 1402 ساعت 13:35 | 20.8K بازدید | 17 دیدگاه

باید ملوان را شکست دهیم

شاهین توکلی: سه امتیاز هم از استقلال می‌خواهیم

مدافع مس رفسنجان می‌گوید تنها هدف این تیم پیروزی در سه بازی آینده و کسب سهمیه آسیایی است.

شاهین توکلی: سه امتیاز هم از استقلال می‌خواهیم

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان با پیروزی در دربی کرمان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، با ۴۳ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت تا همچنان برای صعود به رتبه چهارم و کسب سهمیه شانس داشته باشد.

شاهین توکلی، مدافع مس رفسنجان، در خصوص دیدار هفته گذشته این تیم به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی مهمی برای ما بود و دوست داشتیم بعد از شکست برابر سپاهان، به روند خوب خودمان برگردیم. همچنین این بازی دربی کرمان هم بود و از این جهت هم حساسیت بالایی داشت اما تمام تلاش‌مان را کردیم که روی نظم بازی کنیم و سه امتیاز را بگیریم. خدا را شکر این اتفاق افتاد تا از لحاظ جدولی هم به شرایط بهتری برسیم.

او سپس درباره بازگشت به ترکیب مس در چند بازی اخیر بیان کرد: من مصدومیتی جزئی در ناحیه مچ پا داشتم و چند هفته به همین دلیل بازی نکردم اما پس از آن توانستم برگردم و به تیم کمک کنم. خدا را شکر تیم هم در دوران غیبت من و هم پس از بازگشت من شرایط خوبی داشت.

1791744

مدافع مس در خصوص حضور در رتبه ششم جدول و شانس کسب سهمیه گفت: رتبه ششم برای ما کافی نیست و تلاش می‌کنیم تا به رتبه بهتری برسیم. سه بازی سخت، مهم و حساس پیش رو داریم اما در تمام مسابقات برای سه امتیاز وارد زمین می‌شویم و برای سهمیه آسیا تلاش می‌کنیم. تمام هم و غم‌مان این است که بتوانیم به رتبه چهارم برسیم و با توجه به شرایط جدول فکر می‌کنم این هدف دور از دسترس نیست؛ ما روی تیم‌های دیگر تمرکز نداریم و تمام‌ تمرکزمان روی بازی‌های خودمان است.

توکلی درباره عملکرد خوب خط دفاعی مس که در ۲۷ مسابقه تنها ۱۲ گل دریافت کرده است، عنوان کرد: ما عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم و تنها ۱۲ گل خورده داریم که با توجه به اینکه ۲۷ بازی لیگ و ۲ بازی حذفی انجام داده‌ایم، این یک آمار فوق‌العاده‌ محسوب می‌شود. ثباتی که خط دفاعی، دروازه‌بان و تمام تیم ما در خط دفاعی داشته، مثال‌زدنی است و ما می‌خواهیم در سه بازی آینده هم همین روند را ادامه بدهیم.

او در ادامه درباره تقابل با ملوان در هفته آینده گفت: بازی با ملوان یک بازی فوق‌العاده‌ سنگین برای ما است؛ این مسابقه در انزلی است و شرایط خاص خودش را دارد و آنها هم توانسته‌اند هفته قبل با سپاهان در اصفهان مساوی کنند و مسلما تیم قوی و قابل احترامی هستند اما این موضوع ما را تحت تاثیر قرار‌ نمی‌دهد و سعی می‌کنیم به سه امتیاز این بازی، به هدف‌مان نزدیک‌تر شویم.

توکلی همچنین درباره دیدار با استقلال در هفته بیشت و هشتم گفت: بازی با استقلال و پرسپولیس شرایط خودش را دارد اما بازی ما با استقلال در رفسنجان است و مسلما حریف کار سختی دارد و ما با توجه به شرایط جدول، فقط برای برد وارد زمین می‌شویم. البته در حال حاضر مهم‌ترین چیز برای ما بازی با ملوان است و هنوز به بازی با استقلال فکر نمی‌کنیم.

این بازیکن در پایان درباره جدایی محمد ربیعی از مس در پایان فصل گفت: فوتبال یک ورزش حرفه‌ای است و آدم‌ها برای خودشان تصمیم می‌گیرند. امیدوارم آقای ربیعی اگر ماندند موفق باشند و اگر جدا شدند هم موفق باشند. در هر صورت ما از کار کردن با ایشان خیلی لذت برده‌ایم و امیدوارم بهترین‌ها برای مس رفسنجان و آقای ربیعی اتفاق بیافتد.

دیدگاه‌ها