کد خبر : 1934786 | 12 اردیبهشت 1402 ساعت 14:48 | 29.6K بازدید | 9 دیدگاه

مورد عجیب ستاره‌های سابق اسپانیا

هیچ‌کس بچه‌های دردانه انریکه را دوست ندارد!

لوییس انریکه در جام جهانی به گروهی از ستاره‌ها اعتماد کرد که به نظر او دست‌نیافتنی بودند. اما گروهی از آنها اکنون در باشگاه‌هایشان فراموش شده‌اند.

هیچ‌کس بچه‌های دردانه انریکه را دوست ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، در عرض چند ماه، بازیکنانی که در تیم ملی اسپانیا در ترکیب ثابت بازی می‌کردند، دچار افول زیادی شده‌اند و جای ثابت‌شان، نیمکت ذخیره‌ها است.

بارسایی‌ها: اریک گارسیا، فران تورس و جوردی آلبا
شرایط این 3 بازیکن با هم متفاوت است و دلیلش هم سن آنها است. آلبا مقطع پایانی حرفه‌اش را تجربه می‌کند اما گارسیا و تورس در آغاز راه هستند و منتظرند ژاوی به آنها فرصت دهد. 
اریک گارسیا تاکنون در 19 بازی لیگ به زمین رفته که 13 تای آن در ترکیب ثابت بوده. ژاوی در مسابقات مهم ترجیح داده مارکوس آلونسو را از دفاع چپ به دفاع وسط ببرد.
آلبا که دوران اوجش را پشت سر گذاشته، از جام جهانی به بعد 13 بار به زمین رفته که 8 تای آنها به عنوان یار ثابت بوده است. مسابقه با منچستریونایتد تنها دیدار مهمی بوده که به او فرصت داده شد.
مالک سمت راست تیم ملی اسپانیا فران تورس بود که خوب هم گل می‌زد اما این فصل فقط 4 گل در لالیگا و 3 گل در لیگ قهرمانان زده است.

آن سوی مرزهای اسپانیا: لاپورت، آسپیلیکوئتا و کارلوس سولر
لاپورت جایگاهش را در ترکیب اصلی سیتی از دست داده و گواردیولا بیشتر از روبن دیاس، استونز و آکه بهره می‌گیرد. لاپورت فقط در 8 مسابقه لیگ برتر به زمین رفته در حالی که در جام جهانی در عرض 2 هفته 4 بار بازی کرد.
وضعیت آسپیلیکوئتا فرق دارد. چلسی میلیون‌ها یورو روی بازیکنان جدید سرمایه‌گذاری کرده و همین باعث شده، کاپیتان تیم از یاد برود. هم اکنون ریس جیمز در سمت راست است و به ستاره اسپانیایی کمتر بازی می‌رسد.
سولر تصمیم گرفت از والنسیا برود و بازی در باشگاه بزرگ‌تری مثل پاری‌سن‌ژرمن را تجربه کند ولی او در 14 دیداری که در ترکیب اصلی پاریسی‌ها بوده، 3 گل زده و 2 پاس گل داده.

موارد خاص: آنسو فاتی و اونای سیمون
جانشین مسی و شماره 10 بارسا زیاد در اوج نیست. انتخاب آنسو فاتی توسط لوییس انریکه باعث تعجب شد و او در جام جهانی فقط 40 دقیقه بازی کرد. اما او در بارسا 30 بازی انجام داده که تنها در 11 تای آن در ترکیب اصلی بوده است. حالا آینده او در تیم ملی هم در هاله‌ای از ابهام است.
اونای سیمون دروازه‌بان اصلی اسپانیا بود اما بعد از تعویض مقابل مایورکا، آینده‌اش در اتلتیک به خطر افتاده، ضمن اینکه در تیم ملی هم کپا به او ترجیح داده می‌شود. لوییس انریکه از دخیا و کپا دعوت نکرد تا به سیمون فرصت دهد اما بعد از جام جهانی او دیگر ستاره دست نیافتن سابق نبود.

دیدگاه‌ها