کد خبر : 1934828 | 12 اردیبهشت 1402 ساعت 17:25 | 8.3K بازدید | 1 دیدگاه

پاسخ لیورپول به انتقادها: آشتی‌کنان ژوتا و اسکیپ

در حالی که دیوگو ژوتا به دلیل بالا آوردن بیش از حد پا و ضربه به سر اولیور اسکیپ در دیدار لیورپول و تاتنهام با انتقادهای زیادی مواجه است تصاویری از آشتی‌کنان این دو بازیکن منتشر شده است.

پاسخ لیورپول به انتقادها: آشتی‌کنان ژوتا و اسکیپ

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه ورزشگاه آنفیلد شاهد یکی از هیجان‌انگیزترین دیدارهای لیگ برتر بود و جدال لیورپول و تاتنهام در نهایت با پیروزی دراماتیک 4-3 قرمزها به پایان رسید.

دیوگو ژوتا، ستاره پرتغالی لیورپول، در دقیقه 94 با به ثمر رساندن گل چهارم لیورپول کار تاتنهام را تمام کرد آن هم تنها یک دقیقه بعد از آنکه اسپرز توسط ریچارلیسون بازی را به تساوی کشانده بود.

ژوتا در جریان به ثمر رساندن این گل پایش را بالا آورد و ضربه کفش او به سر اولیور اسکیپ، بازیکن تاتنهام، باعث شکافته شدن سر او شد. اما در حالی که بازیکنان تاتنهام و نیمکت این تیم معتقد بودند ژوتا باید به دلیل این خطا اخراج بشود داور تنها یک کارت زرد به ستاره پرتغالی لیورپول نشان داد و اسکیپ که زخم جدی‌ای برداشته بود نتوانست به بازی ادامه بدهد و تعویض شد.

1870092

رایان میسون، سرمربی موقت تاتنهام، از این اتفاق و دیگر تصمیم‌های داور مسابقه ناراضی بود و در پایان بازی گفت نه تنها گل پیروزی‌بخش لیورپول باید مردود اعلام می‌شد بلکه هر کس که صحنه برخورد پای ژوتا به سر اولیور اسکیپ را دیده بود بدون تردید حکم به اخراج بازیکن پرتغالی می‌داد.  

1870093

اما باشگاه لیورپول امروز در واکنش به انتقادها از اخراج نشدن ژوتا در آن صحنه تصاویری از پشت صحنه دیدار روز یکشنبه با تاتنهام منتشر کرد که در بخشی از آن دیوگو ژوتا و اولیور اسکیپ در تونل ورزشگاه آنفیلد در حالی دیده می‌شوند که یکدیگر را در آغوش می‌کشند. لیورپول با نمایش این مراسم آشتی‌کنان می‌خواهد نشان بدهد که اسکیپ و ژوتا خیلی زود از این مسئله عبور کردند و تداوم تنش‌ها بی‌معنی است. در تصاویر منتشر شده از طرف لیورپول مهاجم پرتغالی این تیم، ژوتا، وقتی در تونل آنفیلد به اولیور اسکیپ می‌رسد به او می‌گوید از اتفاقی که افتاد متاسف است و ضربه‌ای که به او وارد کرد عمدی نبوده است. سپس دو بازیکن در حالی دیده می‌شوند که یکدیگر را در آغوش کشیده و بعد به راه خود ادامه می‌دهند.

1870094

دیدگاه‌ها