کد خبر : 1934842 | 12 اردیبهشت 1402 ساعت 18:09 | 20.9K بازدید | 13 دیدگاه

انتقاد تند فردیناند از امری: بشین سر جات!

ریو فردیناند به اونای امری، مربی استون ویلا گفت، سرجایش بنشیند. یونایتد به روند ده بازی بدون باخت ویلا پایان داد.

انتقاد تند فردیناند از امری: بشین سر جات!

به گزارش "ورزش سه"، امری به خاطر کاری که در ویلا کرده، بسیار تحسین شنیده است. او توانسته تیمی که در نیمه پایینی جدول بود را به کسب سهمیه لیگ اروپا نزدیک کند. با این حال، آنها در اولدترافورد با یک گل به منچستریونایتد باختند تا پس از ده مسابقه، طعم شکست را بچشند.

ریو فردیناند، اسطوره یونایتد، که از برد تیمش خوشحال بود، در پادکست خودش گفت: «روند ده بازی بدون باخت آنها را متوقف کردیم. اونای امری داشت معجزه می‌کرد و کی بلند شد تا جلویش را بگیرد؟ برونو (فرناندز، زننده تک گل بازی). سرجایت بنشین، اونای. با واقعیت روبه‌رو شو و جایگاه خودت را بشناس.»
برونو فرناندز از ژانویه 2020 که به منچستر یونایتد ملحق شده، در 178 مسابقه 61 گل زده و 53 پاس گل داده است.

1870120

فردیناند هم برونو فرناندز را ستود و کاری که در یونایتد کرده را «چشم‌گیر» خواند. همچنین گفت، فرناندز که کاپیتان دوم یونایتد است، می‌تواند بعد از جدایی هری مگوایر کاپیتان اصلی تیم شود: «ما لیاقت بردن این بازی را داشتیم. آمار و ارقام برونو را دیده‌اید؟ وای. این آدم... کاری که کرده چشم‌گیر است. اگر در آرسنال بود، با این عدد و رقمی که دارد، احتمالا الان مجسمه‌اش را در امارات گذاشته بودند.»
او ادامه داد: «آیا برونو سال آینده کاپیتان می‌شود؟ صد درصد. فکر می‌کنم می‌شود. از موقعی که برونو قرارداد بسته، موثرترین بازیکن ما بوده است. وقتی مگوایر بازی نمی‌کند، او بازوبند را می‌بندد. فکر می‌کنم طبیعی باشد که سال آینده کاپیتان باشد.»

دیدگاه‌ها