کد خبر : 1934885 | 12 اردیبهشت 1402 ساعت 21:18 | 11.8K بازدید | 8 دیدگاه

شب جنون‌آمیز آنفیلد کار دست یورگن می‌دهد؟

اتحادیه رسما کلوپ را متهم کرد: رفتار نامناسب داشت

اتحادیه فوتبال انگلیس، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول را به دلیل صحبت‌هایی که علیه پل تیرنی، داور دیدار تیمش با تاتنهام داشت، به «رفتار نامناسب» متهم کرد.

اتحادیه رسما کلوپ را متهم کرد: رفتار نامناسب داشت

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ بعد از پیروزی دراماتیک 4-3 تیمش لیورپول مقابل تاتنهام علیه داور این مسابقه پل تیرنی اظهارات تندی داشت و او را به مشکل داشتن با لیورپول متهم کرد و گفت تیرنی به دلیل ناراحتی از قرمزهای آنفیلد همیشه علیه آنها سوت می‌زند. این صحبت‌های کلوپ اتحادیه فوتبال انگلیس و کمیته داوران این کشور را خشمگین کرده بود.

در روزهای گذشته رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که اتحادیه فوتبال در حال بررسی صحبت‌های او با تیرنی در جریان مسابقه و اتهاماتی است که کلوپ بعد از بازی علیه این داور مطرح کرده بود.

1869933

اتحادیه دقایقی پیش اعلام کرد که کلوپ را رسما به رفتار نامناسب متهم کرده که بر اساس قوانین انضباطی می‌تواند با جریمه مواجه شود. سرمربی لیورپول تا سه روز دیگر فرصت دارد تا دفاعیه خود را به این اتحادیه ارسال کند.

یکی از سخنگویان اتحادیه فوتبال گفت: "بعد از دیدار لیورپول و تاتنهام در روز یکشنبه، سرمربی لیورپول از طرف اتحادیه با اتهام روبرو شده است. صحبت‌های این مربی در نشست خبری بعد از بازی مصداق رفتار نامناسب بوده، چرا که او داور را به بی‌طرفی متهم کرده است. او توهین‌های شخصی هم به داور داشت و در کنار زمین رفتارش به عنوان تلاش برای به هم زدن روند بازی در نظر گرفته شده است".

کلوپ بعد از آنکه دیوگو ژوتا در دقیقه 94 گل پیروزی لیورپول را به ثمر رساند به سمت داور چهارم دوید و مقابل چشم‌های او شروع به خوشحالی کرد و البته در همین حین از ناحیه همسترینگ پا آسیب دید.

1869874

کلوپ چه گفت که اتحادیه را خشمگین کرد؟
اما صحبت‌های بعد از بازی سرمربی لیورپول که اتحادیه را خشمگین کرده بود چه بود؟ کلوپ مدعی شد که تیرنی جملاتی خطاب به او به کار برده که مناسب نبوده است. سرمربی لیورپول گفت: "برخوردهای ما و تیرنی سابقه دارد. واقعا نمی‌دانم او چه مشکلی با ما دارد. او قبلا گفته بود هیچ مشکلی نیست، ولی این حرف نمی‌تواند درست باشد. وقتی به من نگاه می‌کند از نوع نگاهش می‌شود فهمید که مشکل دارد. من واقعا این را درک نمی‌کنم. در انگلیس انگار هیچکس لزومی نمی‌بیند این‌طور مسائل را شفاف کند. ولی این داستان‌ها خیلی ظریف هستند و باید به آنها رسیدگی شود. حرفی که تیرنی وقتی داشت به من کارت زرد نشان می‌داد زد اصلا مناسب نبود".

1869758

دیدگاه‌ها