کد خبر : 1934937 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 08:46 | 9.2K بازدید | 9 دیدگاه

نیمه اول فوق العاده بودیم اما در نیمه دوم نامنظم شدیم

اودگارد: نمایش امشب حاصل خشم بازی با سیتی بود

مارتین اودگارد، ستاره آرسنال، تاکید کرد که امسال با زدن گل‌های بیشتر می‌خواهد به تیمش کمک کند.

اودگارد: نمایش امشب حاصل خشم بازی با سیتی بود

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال با نتیجه 3-1 از سد چلسی گذشت تا بعد از 4 هفته ناکامی در کسب برد به آرامشی نسبی دست یافته و با 2 بازی بیشتر از سیتی دوباره به صدر جدول لیگ برتر برگردد. مارتین اودگارد ستاره آرسنال در این دیدار بود.

او دو گل در نیمه اول بازی به ثمر رساند تا توپچی‌ها را از نظر روحی در شرایطی مطلوب قرار داده و مرد اول پیروزی آرسنال در دربی لندن لقب بگیرد. کاپیتان آرسنال بابت این نمایش قابل توجه جایزه بهترین بازیکن زمین را هم دریافت کرد.

اودگارد در پایان بازی با چلسی گفت: "در نیمه اول فوق العاده کار کردیم. ما انگیزه بالایی داشتیم و روحیه متفاوتی نسبت به دفعه قبل نشان دادیم. [باخت 4-1 مقابل منچسترسیتی]."

1870311

او در مورد دبل مقابل چلسی گفت: "من فقط سعی می‌کنم به تیم کمک کنم و امسال با زدن گل‌های بیشتر این کار را انجام می‌دهم."

آرسنال با وجود پیروزی 3-0 در نیمه اول نمایش کم فروغی در نیمه دوم داشت و نه تنها گلی نزد بلکه یک بار هم دروازه خود را باز شده دید. اودگارد در مورد این تغییر روند گفت: "عملکرد تیم در نیمه اول راضی کننده بود اما در نیمه دوم کمی نامنظم عمل کردیم. با این وجود هدف اصلی ما کسب سه امتیاز با یک بازی خوب بود که به آن دست یافتیم."

کاپیتان آرسنال معتقد است که عواقب روحی شکست مقابل سیتی کمک زیادی به انگیزش بازیکنان مقابل چلسی کرد: "همه پس از شکست مقابل سیتی از نظر روحی آسیب دیده بودند. ما از عصبانیت و ناامیدی نشات گرفته از آن بازی برای درخشش در این بازی استفاده کردیم. هر تیمی می‌بازد ولی ما تنها نتیجه را به سیتی واگذار کردیم بلکه بازی خودمان را هم نتوانستیم انجام دهیم و این دردناک ترین مورد بود. به نظر امشب توانستیم نقاط ضعف خود را پوشش داده و موفق عمل کنیم."

1870312

دیدگاه‌ها