کد خبر : 1934958 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 10:28 | 43.6K بازدید | 100 دیدگاه

مدیر سپاهان: چرا یک تیم از اجرای قانون می‌ترسد!

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار توییتی در فضای مجازی ضمن کنایه به یک باشگاه، خواهان برگزاری همزمان بازی‌ها شد.

مدیر سپاهان: چرا یک تیم از اجرای قانون می‌ترسد!

به گزارش "ورزش سه"، برنامه برگزاری بازی‌های هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر این روزها به محل مناقشه جدی بین دو باشگاه استقلال و سپاهان با پرسپولیس تبدیل شده است.

مدیران باشگاه استقلال و سپاهان در طول هفته با تاکید روی ضرورت همزمانی بازی تیم‌های مدعی قهرمانی در این هفته به مانند دو هفته آینده، در تلاش برای اقناع سازمان لیگ در جهت تغییر برنامه و همزمان کردن مسابقات بودند و در طرف مقابل مدیران باشگاه پرسپولیس در مصاحبه‌های خود صحبت از الزام سازمان لیگ به برگزاری بازی‌ها طبق برنامه قبلی می‌کردند.

در همین رابطه، محمدصادق میرصالحیان، مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار توییتی در فضای مجازی، به یک تیم (مشخصا پرسپولیس) و اصرار آنها به همزمان برگزار نشدن بازی‌های این هفته معترض شده و این انتقاد را در قالب چندسوال کوتاه با کلید واژه "فقط یک تیم" مطرح کرده است.

1870333

هرچند نایب رییس فدراسیون فوتبال شب گذشته در گفتگوی تلفنی در یکی از برنامه‌های تلویزیون اعلام کرد بازی‌های این هفته منوط به موافقت شورای تامین استان‌ها به صورت همزمان برگزار خواهد شد اما در نهایت باید دید چه سرنوشتی در انتظار برنامه این هفته خواهد بود.

دیدگاه‌ها