کد خبر : 1934965 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 10:54 | 36.3K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای پتی:

بازیکنان چلسی روی نیمکت با هم دعوا کردند!

امانوئل پتی، هافبک سابق چلسی، می‌گوید شاهد دعوای بازیکنان این تیم روی نیمکت در جریان شکست برابر آرسنال بوده است.

بازیکنان چلسی روی نیمکت با هم دعوا کردند!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی آرسنال به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 1-3 شکست خورد. 

شاگردان فرانک لمپارد در ادامه روند ناکامی‌هایشان در این بازی هم نتوانستند نمایش خوبی ارائه کنند و با قبول شکست برابر آرسنال شرایط خودشان را در جدول بیش از پیش دشوار کردند. 

پتی که به عنوان کارشناس برای تماشای این بازی به ورزشگاه رفته بود، پس از پایان این دیدار به پریمیر لیگ پروداکشن گفت: «من خیلی به نیمکت چلسی نزدیک بودم و دیدم که بعضی از بازیکنان خصوصا در نیمه دوم در حال بحث و دعوا با یکدیگر بودند. از عملکردی که در نیمه اول از بازیکنان دیدم بسیار شوکه شدم. از تماشای زبان بدن آن‌ها، از این که هیچ پاسخی ندادند، هیچ غرور و افتخاری نداشتند، اتحاد و دوستی‌ای در کار نبود.»

1870278

او با اشاره به این که مقصر اصلی این وضعیت بازیکنان هستند اضافه کرد: «من فکر می‌کنم حتی اگر 20 سرمربی هم روی نیمکت بگذارید، هیچ تغییری ایجاد نخواهد شد. آنها باید اول شرایط را در رختکن بهبود ببخشند و سپس به مربی فکر کنند. 

شما می‌توانید همین حالا بهترین مربی دنیا را روی این نیمکت قرار دهید و هیچ پاسخ درستی دریافت نکنید چون بازیکنان خیلی زیادی در این تیم حضور دارند. این وضعیت فاجعه است و تماشای چلسی در نیمه اول خجالت‌آور بود. برای ناراحتی هواداران این تیم متاسفم.»

دیدگاه‌ها