کد خبر : 1934973 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 11:16 | 14.6K بازدید | 5 دیدگاه

اگر از این تیم‌ها به طور کامل حمایت نمی‌کنید

تیم‌های نفتی را منحل کنید خیال همه راحت شود!

تیم را کامل منحل کنید یا همه جوره حمایتش کنید، این صحبت‌های بازیکنی است که سال‌ها تجربه حضور در تیم‌های نفتی را دارد.

تیم‌های نفتی را منحل کنید خیال همه راحت شود!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در شرایطی این هفته به مصاف سپاهان خواهد رفت که حتی روی کاغذ هم شانس کمی برای بقا دارد. این تیم که از ابتدای فصل درگیر مشکلات زیادی بوده، حالا در هفته‌های پایانی کار بسیار سختی برای بقا در لیگ دارد. به همین بهانه گفتگویی داریم با مسلم مجدمی که در ادامه می‌خوانید؛

مسلم مجدمی در مورد آخرین بازی این تیم مقابل فولاد خوزستان که با شکست همراه شد به خبرنگار ما گفت: حداقل امتیاز را می‌توانستیم از فولاد بگیریم و نمی دانم داور بازی چگونه دو پنالتی ما را نگرفت. همه، این اتفاقات داوری را دیدند یکی بعد از گلی که خوردیم و یکی هم قبل از پایان بازی اتفاق افتاد.

وی که هنوز به بقا تیمش امیدوار است ادامه داد: انسان به امید زنده است. سه بازی مانده تمام تلاشمان را می‌کنیم امتیاز بگیریم و‌ در جدول بمانیم با آمدن آقای اشکش بچه ها از نظر روحی بهتر شدند. امسال انتخاب‌های بدی برای تیم کردند و ‌مدام مربی عوض ‌کردند الان موقعش نیست انشاالله بعدا بیشتر صحبت می‌کنم.

این بازیکن که بیشتر از ده سال است در صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان توپ می‌زند در مورد کار کردن در تیم‌های نفتی عنوان کرد: کار کردن در تیم‌های نفتی خیلی سخت است. بازیکن از نظر روحی روانی با همه مشکلات روبرو است. از لحاظ مالی و امکاناتی واقعا کار کردن دشوار است ‌‌بازیکن نمی‌تواند راحت تمرکزش را برای بازی بگذارد و این یک مشکل بزرگ است. بچه ها امسال خیلی زجر کشیدند و از نظر روحی روانی همه داغون بودند در خیلی از بازی ها می گفتند قبل از بازی پول می‌دهیم و همه دست به گوشی بودند ولی می‌دیدیم که از پیامک واریز خبری نیست. بازیکن با چه تمرکزی به زمین برود؟ آقای اشکش و شجاعی در این مدت که آمدند واقعا زحمت کشیدند خواستم از آن‌ها تشکر کنم چون واقعا پیگیر مطالبات بچه ها هستند.

1788791

او در مورد دیدار با سپاهان و تاثیرشان در قهرمانی گفت: ما برای ماندن شانس داریم باید تلاش کنیم سه امتیاز بازی با سپاهان را که خانگی هم هست بگیریم بازی آخر ما هم داخل خانه است و تیم‌های مستقیم ما هم بازی‌های سختی دارند، ما می‌توانیم با کسب سه امتیاز این دیدار امیدوار شویم و کاری به تاثیر گذاری در قهرمانی نداریم و فقط روی شرایط خودمان تمرکز کرده ایم.

مجدمی در پایان گفت: ازمسئولین نفتی و کسانی که می‌توانند کمک کنند می‌خواهم یا حمایت کنند یا نکنند. اینجا 20 جوان را دور هم جمع کردند و یک مربی گذاشته اند  و بعد تک و تنها آن‌ها را برای بازی‌ها فرستاده اند اینکه اسمش تیم داری نیست بیایند اعلام کنند ما نمی‌توانیم تیم داری کنیم نه این که این‌گونه با احساسات مردم بازی کنند. این وضعیت آزار دهنده است خیلی از بچه‌های ما چک دادند یکی از بچه‌ها ما به خاطر مشکل مالی ماشینش را فروخت من خودم دو سه روز پیش با آقای شجاعی صحبت کردم و زحمت کشید و گفت کارت را انجام می‌دهم چون من چک داشتم و اگر طرف حساب آشنا نبود برایم مشکل پیش می‌آمد و این خیلی زشت است به نظرم باید حمایت کنند یا کلا تیم داری نکنند مثل نقت تهران که منحل شد. به نظرم باید یک فکر اساسی برای تیم های نفتی بکنند.

دیدگاه‌ها