کد خبر : 1934974 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 11:18 | 38.3K بازدید | 9 دیدگاه

با موافقت حجت کریمی

ساپینتو اتاقش را از فتح‌الله‌زاده پس گرفت!

علی فتح الله زاده و ریکاردو ساپینتو هیچ وقت از شروع همکاری رابطه گرمی با هم نداشتند و این تا زمان استعفای علی فتح الله زاده از سمت مدیر عاملی باشگاه استقلال ادامه داشت.

ساپینتو اتاقش را از فتح‌الله‌زاده پس گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کوچ استقلال از مجموعه ورزشی انقلاب به کمپ ناصر حجازی و بازدید ریکاردو ساپینتو از ساختمان کمپ، سرمربی تیم استقلال از مدیر عامل درخواست کرد، طبقه دوم ساختمان کمپ تبدیل به سالن جلسات و آنالیز استقلالی‌ها شود، اما علی فتح الله زاده با این درخواست مخالفت کرد و طبقه دوم را تبدیل به دفتر مدیریت کرد. میر عامل وقت تاکید داشت این طبقه از ساختمان کمپ باید در اختیار مدیریت باشگاه باشد تا جلسات هیات مدیره در آن برگزار شود و ... این موضوع موجب اختلاف شدید میان ریکاردو ساپینتو و علی فتح الله زاده شد، به خصوص که بازیکنان تیم استقلال برای شرکت در جلسات آنالیز مجبور بودند، به ساختمان کناری بروند. همان جایی که الان کنفرانس های خبری پیش از بازی ریکاردو ساپینتو برگزار می‌شود.

صحبت از این بود که ریکاردو ساپینتو آنجا را برای خود می‌خواهد، در حالی که باشگاه استقلال در طبقه اول ساختمان کمپ علاوه بر تهیه رختکن برای بازیکنان و اتاق پزشکی اتاق‌هایی را هم برای سرمربی و اعضای کادر فنی در نظر گرفته است.

اما سرنوشت طبقه دوم ساختمان کمپ بعد از استعفای علی فتح الله زاده به کجا انجامیده است؟ آیا تبدیل به دفتر مدیر عامل جدید شده است؟ با موافقت سرپرست باشگاه استقلال طبقه دوم ساختمان کمپ هم در اختیار کادر فنی قرار گرفته است و بر اساس خبرهای رسیده اکنون جلسات آنالیز بازی‌ها در طبقه دوم ساختمان کمپ برگزار می‌شود و دیگر آبی‌ها برای برگزاری جلسات آنالیز به ساختمان مجاور نمی‌روند. از سویی هر گاهی که ریکاردو ساپینتو نیاز به تماشای تمرینات از بالا داشته باشد، به طبقه دوم می‌رود و جالب اینکه اتاق سرمربی و کادر فنی هم چنان در طبقه اول است. هم چنین ریکاردو ساپینتو در صحبت‌هایی که با حجت کریمی داشته بر تکمیل دیگر بخش‌های کمپ ناصر حجازی هم تاکید کرده و اذعان داشته در شان تیم استقلال است که در کمپ خود دارای امکانات بیشتری از جمله سالن بدنسازی، رستوران، خوابگاه و ... هم باشد.

دیدگاه‌ها