کد خبر : 1935007 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 14:03 | 21.1K بازدید | 1 دیدگاه

امید ابراهیمی شاید امشب آسیایی شود

هافبک ایرانی الوکره شانس تجربه حضور در لیگ قهرمانان همراه این تیم را دارد.

امید ابراهیمی شاید امشب آسیایی شود

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی لیگ ستارگان قطر در حالی امشب پیگیری می‌شود که در نخستین بازی، تیم الوکره با بهره‌مندی از امید ابراهیمی در فهرست خود، از ساعت ۱۹ در ورزشگاه ثانی بن جاسم به مصاف تیم رده نُهمی الریان خواهد رفت.

امید ابراهیمی که در سه هفته گذشته لیگ ستارگان قطر یکی از مهره‌های ثابت الوکره بوده و عملکرد موثری در خط میانی تیمش ارائه کرده، امشب هم احتمالا یکی از ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل الریان خواهد بود و دوازدهمین بازی فصل خود در این رقابت‌ها را انجام خواهد داد.

یاران امید ابراهیمی که در دو دیدار اخیرشان به دو پیروزی مقابل الشمال و العربی دست یافتند و به رده چهارم جدول لیگ ستارگان قطر صعود کردند، امشب این شانس را دارند تا در صورت کسب برتری در جدال خانگی برابر الریان، شانس کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را پیدا کنند و زودتر از هفته پایانی به این مهم برسند.

تیم فوتبال الوکره در حال حاضر با ۳۳ امتیاز در رتبه چهارم جدول لیگ ستارگان قطر قرار گرفته و شانسی برای رسیدن به عنوان سومی ندارد، اما در صورت پیروزی در دیدار امشب مقابل الریان و البته عدم برتری تیم‌های ۳۲ امتیازی الغرافه و قطر اس. سی که در رتبه‌های پنجم و ششم هستند، می‌تواند سهمیه حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد.

1870407

دیدگاه‌ها