کد خبر : 1935046 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 17:00 | 18.5K بازدید | 14 دیدگاه

غیبت دی‌زربی: اتفاقی که یونایتد از آن می‌ترسد!

روبرتو دی‌زربی، مربی برایتون به دلیل بیماری نشست خبری امروزش را کنسل کرد و آندرا مالدرا، دستیار او تیم را تمرین داد. احتمال دارد دی‌زربی بازی فردا با یونایتد را از دست بدهد.

غیبت دی‌زربی: اتفاقی که یونایتد از آن می‌ترسد!

به گزارش "ورزش سه"، مربی ایتالیایی به دلیل بیماری، نشست خبری امروزش را لغو کرد و در خانه ماند تا شاید سریع‌تر بهبود پیدا کند. معلوم نیست که او به موقع و برای بازی فردای منچستریونایتد در زمین برایتون، آماده می‌شود یا نه.
آندرا مالدرا، دستیار و هم‌خانه‌ای دی‌زربی در غیاب او تمرینات تیم را در دست گرفته و اگر مربی ایتالیایی به بازی فردا نرسد، هدایت تیم را از روی نیمکت بر عهده خواهد گرفت.

این اولین بار نیست که دی‌زربی بازی‌های برایتون را از دست می‌دهد. او دو بار نتوانسته کنار نیمکت تیمش باشد که برایتون هر دو بار با زدن گل‌های فراوان برنده شده است. 
آنها دفعه اول وستهم را 4 بر صفر بردند و دفعه دوم گریمبای را در جام حذفی 5 بر صفر شکست دادند. به این ترتیب، به نظر می‌رسد منچستریونایتد بدشانس است که مربی برایتون در این بازی غایب است.

1870460

در هر حال، مربی ایتالیایی به دستیارش اعتماد کامل دارد و یک بار گفته او برایش مثل یکی از اعضای خانواده است چون هر روز با هم کار می‌کنند و در یک جا با هم زندگی می‌کنند.
اگر برایتون بتواند منچستریونایتد را شکست دهد، به رده ششم صعود خواهد کرد تا بخت گرفتن سهمیه اروپایی را داشته باشد. مسابقه این دو تیم تکرار بازی نیمه نهایی جام حذفی خواهد بود که یونایتد در ضربات پنالتی حریف را شکست داد تا دربی منچستر تکلیف قهرمان را مشخص کند.

دیدگاه‌ها