کد خبر : 1935087 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 21:52 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

برد بزرگ یاران امید در بازی پُرماجرا

الوکره در حضور هافبک ایرانی خود به پیروزی مقابل الریان دست یافت.

برد بزرگ یاران امید در بازی پُرماجرا

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الوکره که برای چهارمین بازی پیاپی امید ابراهیمی را در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت ۱۹ امشب، در ورزشگاه ثانی بن جاسم، به مصاف تیم رده نُهمی الریان رفت.

الوکره که بازی را بهتر آغاز کرده بود، در دقیقه ۱۸ روی یک پاس بلند از زمین خودی به پشت مدافعان الریان صاحب فرصت گلزنی شد که یوسف عبدالرزاق با دریبل سر پا از سد ایوان رودریگوئز، دروازه‌بان حریف عبور کرد، اما خطای این گلر برزیلی در قوس محوطه جریمه کاری کرد تا داور کارت قرمز مستقیم به او نشان دهد.

یاران ابراهیمی که در تلاش برای کسب سومین پیروزی متوالی و نزدیک شدن به سهمیه آسیایی بودند، تا پایان نیمه اول نتوانستند به گل برسند و در دقیقه ۵۱ یک پنالتی به الریان دادند، اما ضربه سفیان بوفال را دروازه‌بان الوکره با شیرجه تماشایی به سمت راست مهار کرد تا بازی همچنان بدون گل باقی بماند.

فشار حملات الوکره در دقیقه ۷۶ جواب داد و یاران ابراهیمی توانستند روی ارسال یوسف الخطیب از جناح راست زمین و ضربه سر محمد بن‌یطو دروازه الریان را باز کنند و با همین گل به سه امتیاز ارزشمند دست یابند.

1870581

تیم فوتبال الوکره با کسب پیروزی یک بر صفر خانگی مقابل الریان ۳۶ امتیازی شد و جایگاهش در رده چهارم جدول لیگ ستارگان قطر در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل را تثبیت کرد و درآستانه کسب سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

امید ابراهیمی، هافبک ایرانی الوکره، برای چهارمین مسابقه پیاپی حضور کامل در ترکیب تیمش مقابل الریان داشت و در دوازدهمین بازی فصل خود یکی از بهترین عملکردهایش را ارائه داد.

دیدگاه‌ها