کد خبر : 1935104 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 23:26 | 45.7K بازدید | 18 دیدگاه

رمزگشایی از یک جدایی عجیب در سپاهان

کامسوبا به دلیل مصدومیت پس از توافق با مدیران سپاهان از این تیم جدا شد.

رمزگشایی از یک جدایی عجیب در سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر، شاید آخرین تیمی بود که به صورت جدی وارد این بازار شد. در همان روز‌های ابتدایی فصل نقل و انتقالات، جدایی دانیال اسماعیلی‌فر بزرگترین شوک به هواداران سپاهان بود و پس از آن پیوستن گئورگی گولسیانی و سروش رفیعی به پرسپولیس و سجاد شهباززاده به استقلال، گمانه زنی‌ها برای بازیکنان ورودی‌های سپاهان را افزایش داد. اما سپاهان در ادامه فصل نقل و انتقالات توانست بازیکنان مد نظر خود را به اصفهان بیاورد.

حضور سپاهان در اردوی ترکیه حواشی زیادی به همراه داشت، از دیر پیوستن رشید مظاهری به اردو و رونمایی از بازیکنان خارجی این تیم تا درگیری فرناندز در استامبول بخشی از این حواشی بود.

اما یکی از پرحاشیه‌ترین اتفاقات اردوی سپاهان در ترکیه، پیوستن الویس کامسوبا به سپاهان بود، باشگاه سیدنی استرالیا قرارداد کامسوبا با سپاهان را شش برابر قرارداد این بازیکن با سیدنی اعلام کرد و بلافاصله باشگاه سپاهان این خبر را اشتباه ترجمه دانست و اعلام کرد قرارداد کامسوبا با سپاهان ۶ رقمی است نه شش برابر.

حالا امروز کامسوبا پس از ۹ ماه حضور در اصفهان، از سپاهان جدا شد. شنیده‌های خبرنگار ورزش سه حاکی از این است که کامسوبا از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شده بود و هفته‌های پایانی لیگ را از دست می‌داد. جدایی کامسوبا با سپاهان در توافقی دو طرفه بود و او پس از جلسه با مدیران باشگاه قرارداد خود را با سپاهان فسخ کرد تا برای ادامه درمان خود به بوروندی برود.

دیدگاه‌ها