کد خبر : 1935148 | 14 اردیبهشت 1402 ساعت 08:00 | 48.3K بازدید | 1 دیدگاه

کنعانی شاخ به شاخ با بشار رسن!(عکس)

مدافعان ایرانی الاهلی امشب در لیگ ستارگان مقابل هم‌تیمی سابق خود در پرسپولیس قرار می‌گیرند.

کنعانی شاخ به شاخ با بشار رسن!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الاهلی قطر که محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده در آن عضویت دارند، در یک مسابقه مانده به هفته پایانی فصل لیگ ستارگان، باید به مصاف تیم قطر اس. سی برود که حریف‌شان یک بازیکن شناخته شده برای هواداران فوتبال ایران و پرسپولیسی‌ها دارد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده که در هفته‌های اخیر مهره‌های ثابت در خط دفاعی الاهلی بودند، در شرایطی آماده بازی امشب مقابل قطر اس. سی می‌شوند که این تیم از بشار رسن، ستاره عراقی سابق پرسپولیس در میانه زمین بهره می‌برد و دوباره این سرخ‌پوشان قدیمی رودرروی هم قرار می‌گیرند.

1870761

مسابقه رفت دو تیم در شرایطی با پیروزی سه بر یک قطر اس. سی در زمین الاهلی به پایان رسید که بشار رسن پاس یکی از گل‌ها را داد و محمدحسین کنعانی‌زادگان هم تک‌گل تیمش را به نام خود ثبت کرد و حالا در آستانه بازی برگشت، صفحه رسمی لیگ ستارگان تصویر این دو بازیکن سابق پرسپولیس را رو در روی هم قرار داده است.

یاران شجاع و کنعانی که خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کنند و شانسی برای حضور در جمع تیم‌های بالای جدول لیگ ستارگان ندارند، با ۲۱ امتیاز در رتبه هشتم ایستاده‌اند، اما قطر اس. سی در صورت برتری ۳۵ امتیازی خواهد شد و این شانس را دارد تا در هفته پایانی بالاتر از تیم رده چهارمی الوکره بایستد و به پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برود.

دیدگاه‌ها