کد خبر : 1935320 | 14 اردیبهشت 1402 ساعت 23:39 | 16.4K بازدید | 2 دیدگاه

بشار رسن علیه کنعانی و خلیل‌زاده؛

حسرت شجاع در ۶ قدم خودی (عکس)

الاهلی علی‌رغم بهره‌مندی از حضور دو بازیکن ایرانی خود مقابل قطر اس. سی شکست خورد.

حسرت شجاع در ۶ قدم خودی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الاهلی که مثل همیشه محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده را در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۱۹ امشب در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه برابر تیم رده پنجمی قطر اس. سی قرار گرفت که بشار رسن، هم‌تیمی دو مدافع ایرانی در دوران حضور در پرسپولیس جزو ۱۱ نفر تیم مقابل بود.

یاران شجاع و کنعانی که در تلاش برای کسب پیروزی پس از هفت مسابقه بودند، در دیدار خانگی امشب برابر قطر اس. سی شروع خوبی داشتند، اما نتوانستند این روند را ادامه دهند و با از دست دادن توپ در میانه زمین روی یک ضدحمله سریع غافلگیر شدند و دروازه آنها روی حرکت ستاره آرژانتینی حریف و گل به خودی مدافع ایرانی باز شد.

ویدئو: 299685

قطر اس. سی در دقیقه ۲۸ با یک حمله از سمت چپ زمین و یک پاس در عمق، وارد محوطه جریمه الاهلی شد که پاس در عرض خاویر پاستوره، ستاره این تیم در محوطه ۶ قدم در حالی به شجاع خلیل‌زاده خورد و به تور دروازه الاهلی چسبید که این مدافع ایرانی با بدشانسی سُر خورد و روی زمین افتاد تا گل اول بازی به نام او ثبت شود.

1871066
1871065

بشار رسن که در دیدار رفت مقابل یاران شجاع و کنعانی توانسته بود پاس گل بدهد، امشب هم در دقیقه ۱+۴۵ یک ارسال تماشایی از کرنر سمت چپ زمین انجام داد که سانتر او و خروج ناموفق دروازه‌بان الاهلی با ضربه سر خاویر پاستوره، ستاره سابق رُم و پاری‌سن‌ژرمن تبدیل به دومین گل این تیم شد.

در نیمه دوم بازی پایاپای دنبال شد و یاران شجاع و کنعانی مثل قطر اس. سی فقط یک ضربه در چارچوب داشتند تا در نهایت این مسابقه با شکست دو بر صفر الاهلی به اتمام برسد و این تیم ۲۱ امتیازی و در جایگاه هشتم جدول لیگ ستارگان قطر بماند.

قطر اس. سی در شب درخشش پاستوره و بشار رسن، با کسب پیروزی مقابل الاهلی ۳۵ امتیازی شد و ضمن حضور در رده پنجم جدول لیگ ستارگان قطر، شانس خود برای رسیدن به رتبه چهارم و سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را حفظ کرد.

دیدگاه‌ها