کد خبر : 1935408 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 13:53 | 35K بازدید | 1 دیدگاه

پوستر نیمه نهایی لیگ قهرمانان با ۲ ستاره ایران

تصویر دو فوتسالیست ایرانی پالما روی پوستر این باشگاه برای دیدار با بنفیکا به چشم می‌خورد.

پوستر نیمه نهایی لیگ قهرمانان با ۲ ستاره ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتسال پالما که حسین طیبی و مسلم اولادقباد را به‌عنوان دو ملی‌پوش ایرانی در اختیار دارد، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در یک رقابت حساس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بنفیکا پرتغال قرار می‌گیرد که امیدوار است با برتری در این بازی مهم‌ترین برد تاریخ خود را به دست بیاورد و فینالیست شود.

حسین طیبی، کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران که فصل درخشانی در پالما سپری می‌کند و توانسته ۱۳ گل در فصل جاری لیگا ناسیونال اسپانیا و پنج گل در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند، امشب در حالی برای تیمش به میدان می‌رود که مقابل تیم سابق خود قرار می‌گیرد و جدال خاصی را برگزار خواهد کرد.

طیبی که طی دو فصل اخیر در بنفیکا پرتغال عضویت داشت و همراه این تیم نیز حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و سومی این رقابت‌ها را تجربه کرده بود، حالا امیدوار است در ترکیب پالما بدرخشد تا برای دومین بار در دوران طی دوران ورزشی خود (پس از غیرت) بازی در فینال این مسابقات را تجربه کند.

مسلم اولادقباد، دیگر بازیکن ایرانی پالما که مثل حسین طیبی در پالما عضویت دارد، پس از دوری حدودا یک ماهه از بازی‌ها و حضور در دیدار اخیرشان در لیگ، امشب آماده اولین بازی خود در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا است.

باشگاه پالما که میزبان رقابت‌های نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا است، با انتشار تصویری پنج نفره از ستاره‌های خود به استقبال بازی امشب مقابل بنفیکا رفته که عکس حسین طیبی و مسلم اولادقباد نیز در آن دیده می‌شود.

1871285

دیدگاه‌ها