کد خبر : 1935414 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 14:30 | 25.6K بازدید | 24 دیدگاه

باشگاه باید از شرشان خلاص شود

مسی و نیمار برای پی اس جی فاجعه هستند

ژروم روتن، بازیکن سابق پی اس جی، بار دیگر از نیمار و لیونل مسی انتقاد کرد و گفت این دو دیگر جایی در پاریس ندارند.

مسی و نیمار برای پی اس جی فاجعه هستند

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی با وجود قهرمانی در جام جهانی 2022 فصل باشگاهی خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. شاید گفت این یکی از بدترین فصل‌های لئو در عرصه باشگاهی باشد. او نتوانست نقشی که قهرمانی البی‌سلسته ایفا کرد را در راه موفقیت PSG ایفا کند و این روزها با حواشی بسیاری روبه‌رو است.

1796719

 سفر بدون اجازه او به عربستان که با حمایت نیمار نیز همراه بود، باعث خشم باشگاه و هواداران شده و مسی دو هفته حق حضور در تمرینات تیمش را ندارد. مسی قطعا تمدید نخواهد کرد و در پایان فصل از پی اس جی خواهد رفت. شرایط نیمار نیز مشابه است و او پس از 6 فصل حضور در پی اس جی به دلیل مصدومیت‌های متوالی و عدم درخشش لازم، همواره تحت انتقاد قرار داشته است. مسی و نیمار در اعتراض‌های اخیر هواداران مقابل دفتر باشگاه، هدف اصلی توهین‌ها بودند.

1871294

ژروم روتن در این رابطه به رادیو مونته کارلو گفت :«مسی که رفتنی است و این را همه می‌دانیم. پشت سر او نیمار هم باید برود. پس از تمام اتفاقات اخیر، دیگر جایی برای نیمار در پی اس جی نیست. نیمار 6 سال است برای پی اس جی بازی می‌کند و به او بارها فرصت جبران داده شده ولی هرگز نتوانسته در حد و اندازه‌های دستمزد هنگفتی که می‌گیرد، کار کند. از نظر من مسی و نیمار هر دو برای پی اس جی، حکم فاجعه را دارند.»

دیدگاه‌ها