کد خبر : 1935422 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 15:14 | 26.7K بازدید | 1 دیدگاه

سالم الدوسری و تعلیق سه جلسه‌ای

محرومیت سنگین در انتظار کاندیدای مرد سال آسیا!

با اعلام برخی از منابع حاضر در کنفدراسیون فوتبال آسیا، سالم الدوسری با محرومیتی سه جلسه‌ای روبه‌رو خواهد شد.

محرومیت سنگین در انتظار کاندیدای مرد سال آسیا!

به گزارش "ورزش سه"، در دقایق پایانی دیدار رفت از فینال لیگ قهرمانان آسیا، سالم الدوسری در چالش بر سر توپ، توسط کن ایوائو کاپیتان 35 ساله اوراوا رد سرنگون شد و به روی زمین افتاد. ستاره الهلال که به دلیل نتیجه تساوی عصبی بود، پس از این خطا، با استوک‌هایش ضربه‌ای به پهلوی بازیکن حریف وارد کرد و همین مسئله کافی بود تا احمد الکاف، داور مسابقه، او را از زمین بازی اخراج کند.

شن من گیل، دستیار دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا، مدعی است که محرومیت‌های سنگینی در انتظار ستاره الهلال است. او در یک مصاحبه تلویزیونی اعتراف کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا این بازی را بررسی کرده است و علاوه بر محرومیت خودکار الدوسری در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، جریمه انضباطی برای ستاره الهلال در نظر گرفته است.

1871306

هر چند که دستیار دبیرکل AFC چیزی از میزان محرومیت الدوسری به زبان نیاورد ولی برخی از منابع موثق به برنامه اکشن مع الولید اعلام کرده‌اند که محرومیتی سه جلسه‌ای در انتظار ملی پوش عربستانی الهلال است که باعث می‌شود او دور رفت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل بعد را از دست بدهد.

1871307

البته در صورتی که الهلال بتواند راهی جام جهانی باشگاه‌ها شود، محرومیت الدوسری در آن پیکارها اعمال می‌شود. اخیرا شایعاتی منتشر شده بود که محرومیت ستاره الهلال در رقابت‌ های لیگ عربستان اجرا خواهد شد که دستیار دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا این موضوع را تکذیب کرد.

پس از درخشش با تیم ملی عربستان در جام جهانی 2022، سالم الدوسری امیدوار بود که به همراه الهلال از سد اوراوا رد عبور کرده و کاپ لیگ قهرمانان آسیا را بالای سر ببرد و خود را به عنوان کاندیدای اصلی کسب عنوان مرد سال آسیا معرفی کند.

حالا با اتفاقات رخ داده در بازی رفت و در صورت شکست الهلال در بازی برگشت، کار سالم الدوسری برای تحقق این رویا سخت و دشوار خواهد شد. به خصوص اینکه او با حرکتی غیر ورزشی، در مسابقه فینال اخراج شد و حالا الهلال باید بدون ستاره خود، فردا بازی برگشت را برگزار کند.

1871308

دیدگاه‌ها