کد خبر : 1935512 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 21:38 | 137.3K بازدید | 174 دیدگاه

یک جام به آن‌ها بدهید و بقیه سر جام دیگر بازی کنند

صحبت‌های تند مجیدی علیه پرسپولیس و پیکان

فرزاد مجیدی در پایان بازی استقلال گفت که برادرش فرهاد با اتحاد کلباء قرارداد دارد و هواداران باید از ساپینتو دفاع کنند.

صحبت‌های تند مجیدی علیه پرسپولیس و پیکان

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد مجیدی پیشکسوت و مربی سابق استقلال در پایان دیدار برابر صنعت نفت گفت: از این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد و تیم‌هایی که در صدر جدول هستند، امتیاز از دست می‌دهند. تیم روبرویشان انگیزه داشت. استقلال تیم و کادر فنی خوبی دارد. از همه مهم‌تر این است که عجیب‌ترین اتفاقات در فوتبال ما رخ می‌دهد. من شنیدم که بازی پیکان و پرسپولیس در استادیوم آزادی برگزار می‌شود.

ویدئو: 299824

مجیدی ادامه داد: این اتفاقات فاجعه است. اولا که باید بازی‌ها همزمان می‌بود. صحبت من با باشگاه پیکان است. یعنی شما نمی‌توانید از یک تیم میزبانی کنید؟ اگر مدیریت پیکان نمی‌تواند میزبانی یک تیم را برعهده بگیرد، تیم‌داری نکنند. اگر هم می‌توانید، حتما اتفاقاتی در حال رخ دادن است!

وی اظهار داشت: چند سال پیش گفته بودم، الآن نیز می‌گویم. یک جام را به این تیم (پرسپولیس) بدهید. همه هم دوست دارند. این حرف دل همه تیم‌هاست. تیم‌های سپاهان و استقلال و هوادارانشان مظلوم واقع شده‌اند. سپاهان و استقلال با آن مدیریت و هواداران قوی، نباید اسیر این مسائل شوند. چرا پرسپولیس باید اینجا بازی کند؟ این اتفاقات در فوتبال ما رخ می‌دهد و فاجعه است. یک جام به آنها بدهید، مدیرعاملان سایر تیم‌ها حاضر هستند با هم رقابت سالم داشته باشند.

او درباره اشتباهات داوری و تأثیرگذاری آن گفت: من خودم از بالا دیدم و احساس کردم آفساید است. اما چرا باید درباره داوری‌ها صحبت کنم؟ مثلا داور دربی پنالتی صد در صدی را نگرفت. اصلا همه چیز عوض می‌شد. ولی برای داوران احترام خاصی قائلم. عدالت رعایت نمی‌شود.

مربی سابق استقلال ادامه داد: من نه می‌خواهم به این نیمکت برگردم نه چیری. به هواداران استقلال می‌گویم، برادر من (با اتحاد کلباء) قرارداد بسته است، سال بعدش را نیز قرارداد بسته است، آقای ساپینتو را باید حمایت کنند. او مربی خوبی است، کادر و بازیکنان خوبی دارد. من نیز هر موقع بخواهم، با تمام وجود کمک می‌کنم. بیرون هم باشم، از حق هوادار نمی‌گذرم.

1871445

مجیدی در ادامه گفت: این مردم، هوادار استقلال و سپاهان گناه دارند. یک فصل از تیمشان حمایت کردند، الآن باید اسیر یک سری اشتباهات مدیریتی بشوند. چرا بازی‌ها همزمان نیست؟ الآن اصلا بحث من درباره استقلال نیست، چرا باید در ورزشگاه آزادی (دیدار پرسپولیس و پیکان) بازی شود؟ آقا بررسی کنید. ببینید چه کسانی در باشگاه پیکان هستند؟ یکی از عواملی که سال‌ها در پرسپولیس حضور داشته، در پیکان است. آقای مدیر پیکان! من به عنوان یک عضو کوچک فوتبال از شما می‌پرسم آیا نمی‌توانستید میزبان دیدار پرسپولیس باشید؟ با پرسپولیس در آنجا بازی کنید.

بازیکن سابق استقلال در پایان اظهار داشت: سوال بعدی من این است. شما خودتان فردا می‌بینید. مگر پیکان میزبان نیست؟ باید 10 درصد از هواداران پرسپولیس به استادیوم بیایند. ورزشگاه را پر می‌کنند و جام را بدهند به آنها. من حرف‌هایم را می‌زنم و از هیچ کس نمی‌ترسم. چند ماه دیگر در جام حذفی با این‌ها بازی داریم و استقلال مثل آب خوردن می‌برد. آن هواداری که از اصفهان می‌آید، در حقش ظلم می‌شود. هواداران گناه دارند. بعد می‌گویید چرا استادیوم‌ها خالی است. خب دلسرد می‌شوند دیگر. من خودم به عنوان کسی که عاشق فوتبالم، به زور به استادیوم آمدم. من آمدم تا از حق هواداران دفاع کنم وگرنه مشخص است جام دست چه کسی است.

دیدگاه‌ها