کد خبر : 1935601 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 10:22 | 17.7K بازدید | 4 دیدگاه

فرزین گروسیان، بدشانسی بزرگ استقلال

سوپرمن نفت آبادان بدون شنل و لباس ویژه (عکس)

امتیازی که صنعت نفت در بازی با استقلال در استادیوم آزادی گرفت، برای آبادانی‌ها بیشتر از یک امتیاز ارزش دارد و در نهایت می‌تواند منجر به بقای این تیم در لیگ برتر شود.

سوپرمن نفت آبادان بدون شنل و لباس ویژه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تصاحب یک امتیاز از تیم مدعی قهرمانی در استادیوم آزادی تهران به طور حتم نفت را به این شخصیت و باور رسانده که کمترین حقش ادامه حضور در جمع تیم های لیگ برتری است و به طور حتم دو بازی باقی مانده را با شرایط روحی و روانی بهتری دنبال می کند تا در نهایت با کسب امتیازات لازم در جدول رده بندی لیگ برتر باقی بماند.

یکی از بازیکنان تاثیر گذار در کسب این یک امتیاز حیاتی و سرنوشت ساز کسی نبود جزء فرزین گروسیان دروازه بان تیم صنعت نفت که حالا در زمره دروازه بان باتجربه لیگ برتر بشمار می رود. او در چند صحنه سیوهای فوق العاده خوبی داشت. سیوهایی که صنعت نفت را در بازی نگه داشت و در نهایت منجر به گل تساوی از سوی مهدی ممی زاده شد. نکته جالب در مورد دروازه بانی دیروز فرزین گروسیان اینکه بعد از سیو توپ‌ها روی مدافعان داد نمی‌کشید، خونسرد بود و دستپاچه نمی شود. جایگیری درست و عکس العمل‌های به موقع موجب شد او رو حملات زهر دار استقلالی‌ها دروازه اش را بسته نگه دارد و تنها یک بار از روی نقطه پنالتی مغلوب شد که این گل هم توسط مهدی ممی زاده پاسخ داده شد و در نهایت صنعت نفت با کسب یک امتیاز شادمان استادیوم آزادی را ترک کرد. البته برای صنعت نفت و فرزین گروسیان هیچ چیز تمام نشده است. این نتیجه و این نمایش هنوز منجربه بقای آبادانی‌ها نشده است. آن‌ها برای ماندن باید در دو هفته باقی مانده هم این گونه بازی کنند.

1871602
1871603

دیدگاه‌ها