کد خبر : 1935607 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 10:50 | 41K بازدید | 9 دیدگاه

کمک داور و مدافعان میانی، اشتباهاتی علیه استقلال!

یک توپ پشت دفاع از سوی صنعت نفت، این کافی بود که بار دیگر دروازه استقلال را باز شده ببینیم و صنعت نفت به آنچه که می‌خواست، دست یابد.

کمک داور و مدافعان میانی، اشتباهاتی علیه استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های عبدالله ویسی همیشه این گونه بازی می‌کنند. تجمع در منطقه یک سوم دفاعی برای گرفتن فضای بازی در فاز تهاجمی از تیم حریف و استفاده از ضد حملات. اما این بار به نظر می‌رسد این مربی با تجربه شیوه گل خوردن استقلال در دربی را بارها و بارها برای شاگردانش آنالیز کرده بود و از آن‌ها خواسته بود از این طریق به استقلال گل بزنند.

یک توپ پشت دفاع برای مهدی ممی زاده. البته به نظر می‌رسید و به زعم کارشناسان داوری در این صحنه کمک داور باید پرچم خود را به علامت آفساید بالا می برد، چون مهدی ممی زاده میلی متری در موقعیت آفساید صاحب توپ شده بود. در این صحنه احتمال اشتباه از سوی هر کمک داوری وجود دارد به این خاطر که اگر توپ آفساید هم بود، خیلی میلی متری بود. دو مدافع میانی استقلال که جلو کشیده بودند جا ماندند و مهدی ممی زاده سرعتی زودتر از عارف غلامی و سیلوا به توپ رسید. یک جابجایی و یک برضربه و تسلیم دوباره سید حسین حسینی. مهدی ممی زاده همان کاری کرد که عیسی آل کثیر در دربی کرد. یه جابجایی به جای دوئل با مدافع مستقیم و ضربه به سمت دروازه. عارف غلامی هم چون جا مانده بود، نتوانست پوشش دهد و تنها نظاره گر بود و در نهایت توپ وارد دروازه استقلال کند.

1871610

به نظر استقلال در هفته‌های باقی مانده برای یک پایان خوب در لیگ برتر نه تنها در فاز تهاجمی باید در فاز دفاعی هم خوب باشد. به خصوص در جام حذفی. به طور حتم نساجی هم از تساوی که صنعت نفت در استادیوم آزادی گرفت، ایده برداشته و شاید با شیوه ای مشابه وارد میدان شود. همان طور که فصل گذشته با شیوه ای مشابه بازی را به تساوی کشاند و در نهایت در ضربات پنالتی استقلال را شکست داد و در ادامه آنقدر خوب پیش رفت که قهرمان جام حذفی شد.

دیدگاه‌ها