کد خبر : 1935652 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 14:20 | 31.9K بازدید | 26 دیدگاه

آنها قدر لئو را نمی‌دانند

رفتار هواداران PSG با مسی حماقت محض است

آرتورو ویدال که در بارسلونا با لئو مسی هم‌تیمی بود و با او دوستی صمیمانه‌ای دارد، از رفتار هواداران پی اس جی با این فوق ستاره آرژانتینی انتقاد کرد.

رفتار هواداران PSG با مسی حماقت محض است

به گزارش "ورزش سه"، سفر بدون اجازه لیونل مسی به عربستان باعث خشم باشگاه و هواداران پی اس جی شده و مسی دو هفته حق حضور در تمرینات تیمش را ندارد. مسی قطعا تمدید نخواهد کرد و در پایان فصل از پی اس جی خواهد رفت. مسی همراه با نیمار در اعتراض‌های اخیر هواداران مقابل دفتر باشگاه، هدف اصلی توهین‌ها بودند. بدترین شعارها علیه مسی سر داده شد تا جایی که او دیروز با انتشار یک پیام ویدیویی از باشگاه رسما عذرخواهی کرد.

1505163

ویدال در حمایت از لیونل مسی به لاناسیون گفت: «اتفاقی که در پاریس برای مسی افتاده، باورنکردنی است. او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و چه ببرد و چه ببازد، هرگز کم نگذاشته و در زمین تمام انرژی خودش را برای موفقیت تیم می‌گذارد. اصلا این رفتارها را درک نمی‌کنم و معتقدم روشی که هواداران پی اس جی در پیش گرفته‌اند، حماقت و دیوانگی محض است.»

ویدال ادامه داد: «امیدوارم لئو برای آینده‌اش بهترین تصمیم را بگیرد و جایی برود که خوشحال باشد. مسی خوشحال باشد، همه فوتبال دوستان دنیا که او را دوست دارند نیز خوشحال خواهند بود. ممکن است هواداران به خاطر یک بازی ناراحت باشند یا از عملکرد یک بازیکن رضایت نداشته باشند ولی نمی‌توان به مسی اتهام بی‌تعهدی وارد کرد. مسی همیشه تلاشش را برای موفقیت تیم می‌کند و این رفتارها غیرمنصفانه هستند.»

دیدگاه‌ها