کد خبر : 1935659 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 14:25 | 15.4K بازدید | 6 دیدگاه

چه کسی گفته ما سقوط کردیم؟!

میری: کاملا دیدم که زکی‌پور آفساید را پر کرده بود

مهاجم نفت مسجد سلیمان می‌گوید نه تنها گلش آفساید نبود بلکه یک پنالتی هم برایشان گرفته نشد.

میری: کاملا دیدم که زکی‌پور آفساید را پر کرده بود

به گزارش "ورزش سه"، پیمان میری دروازه سپاهان را باز کرد اما داور آفساید اعلام کرد و در نهایت نفت مسجد سلیمان دو بر صفر در این دیدار شکست خورد. پیمان میری در این مورد به خبرنگار ما گفت: در صحنه گلی که زدیم و داور آفساید اعلام کرد میلاد زکی‌پور فکر می‌کنم آفساید را پر کرده بود و گل ما که در دقیقه ۶ بازی به ثمر رساندیم کاملاً سالم بود و روند بازی می‌توانست تغییر کند‌. در دوربین‌های تلویزیونی مشخص نیست اما کاملا دیدم که زکی‌پور آفساید را پر کرده بود و من در آفساید نبودم.

او در مورد خطا مشکوک به پنالتی ادامه داد: در صحنه‌ای هم که روی من در محوطه خطا شد و آقای خورشیدی به دلیل شبیه‌سازی به من کارت زرد دادند، صددرصد پنالتی بود چون مدافع برزیلی سپاهان در حال دریبل خوردن از من بود و دست راست من را گرفت و مانع حرکت من شد و وقتی هم که من پاس را دادم به یکی دیگر از مدافعان سپاهان برخورد کردم و تعادلم را از دست دادم. جالب این است که کارت زرد گرفتم. شاید هم داور صحنه اول را ندیده باشد.

مهاجم نفت مسجد سلیمان در پایان با امیدواری از ماندن تیمش حرف زد: چه کسی گفته ما سقوط کردیم؟ دو‌ بازی دیگر داریم که اگر ببریم می مانیم.

دیدگاه‌ها