کد خبر : 1935715 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 02:30 | 20.2K بازدید | 4 دیدگاه

واکنش ستاره‌های سابق الهلال به شکست در فینال آسیا

برخی از ستارگان سابق الهلال عربستان به شکست این تیم مقابل اوراوا ردز ژاپن در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا و از دست دادن عنوان قهرمانی واکنش نشان دادند.

واکنش ستاره‌های سابق الهلال به شکست در فینال آسیا

به گزارش ورزش سه، الهلال پس از تساوی 1-1 در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر اوراوا ردز در‌ بازی برگشت هم با یک گل شکست خورد تا در کسب عنوان قهرمانی ناکام باشد.

سامی الجابر، ستاره و کاپیتان سابق الهلال، در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: در هر صورت شکست همیشه دردناک است. تنها دلداری این است که ما فرصتی برای اصلاح عیوب در اختیار داریم. ما به موفقیت الهلال عادت کرده‌ایم. الهلال همچنان رهبر قاره باقی می‌ماند و ان‌شاالله در مسابقات آینده قدرتمندتر خواهد بود.

فیصل ابوثنین نیز اظهار داشت: به هر حال خدا را شکر. مسابقه‌ای را که در آن تیم بهتر و مسلط‌تر بودیم، با دستان خود واگذار کردیم. دیاز در برخی از انتخاب‌های خود موفق نبود و بنابراین کار برای ما سخت شد. ما هنوز هم سرمربی هستیم. ما همچنان رئیس و بزرگ آسیا هستیم و به امید خدا قوی‌تر به آن باز خواهیم گشت.

1871821

سعود الحماد هم عنوان کرد: الهلال قهرمان نشد و در استفاده از فرصت‌ها موفق نبود. ستاره‌ها و هواداران الهلال، فراموش نکنید که لیگ قهرمانان آسیا سخت نبود. به یاد داشته باشید که تیم شما برای مسابقات مختلف قهرمانی آسیا، 8 ستاره دارد. الهلال نایب قهرمان جام باشگاه‌های جهان محسوب می‌شود.

طارق التایب نوشت: خدا را برای همه چیز شکر. ما فینال جام پادشاهی و فصل را به خوبی به پایان خواهیم رساند و به خواست خدا فصل بعدی برای ما بهتر است.

اما سلطان بن نصیب با انتقاد از مدیریت باشگاه الهلال گفت: باخت لیگ قهرمانان آسیا را به شما مرتبط می‌کنم و بارها گفته‌ام و خواهم گفت؛ اتفاقی که برای الهلال می‌افتد به خاطر اشتباه مهلکی است که رئیس باشگاه مرتکب شده و باعث شد این تیم به دلیل قرارداد با کانو از نقل و انتقالات محروم شود. ان‌شالله این مشکل حل شود و این‌ ناکامی به خوبی جبران شود.

دیدگاه‌ها