کد خبر : 1935751 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 19:22 | 1.6K بازدید | 1 دیدگاه

پیولی: آماده به مصاف اینتر می‌رویم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، پس از برتری 2-0 مقابل لاتزیو توضیح می‌دهد که شاگردانش با آمادگی کامل به مصاف اینتر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهند رفت.

پیولی: آماده به مصاف اینتر می‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، میلان در مسابقه هفته سی و چهارم سری A به مصاف تیم لاتزیو رفت و با نتیجه 2-0 به برتری دست پیدا کرد.

میلان در 4 مسابقه از 5 دیدار اخیر به تساوی دست پیدا کرده بود و استفانو پیولی توضیح می‌دهد شاگردانش را از نظر روحی برای این بازی چطور آماده کرده بود.

ما از عملکرد خوب‌مان احساس رضایت داریم، زیرا به پایان فصل نزدیک شده‌ایم و از موقعیت خود راضی نیستیم، بنابراین این مسابقه برای ما بسیار مهم بود. 

مصدومیت رافائل لیائو
اگر رافا احساس بهتری داشته باشد و بهبود یابد، ما از او استفاده خواهیم کرد. اگر او این کار را نکند، ما می‌توانیم حتی بدون بازیکن بزرگی مانند او عملکرد عالی داشته باشیم. من همین الان او را دیدم و آرام به نظر می‌رسید، اما مشکل عضلانی باید فردا ارزیابی شود. با توجه به آنچه او به من گفت، فکر نمی‌کنم چیز جدی باشد. او گفت که به موقع تعویض شد، خواهیم دید فردا چگونه از خواب بیدار می‌شود، اما او به ما اطمینان می‌داد.

عملکرد بازیکنان؟
اسماعیل بن ناصر بازیکن بسیار قوی و کاملی است، اما او کسی است که باید در آمادگی 100 درصدی باشد تا بهترین عملکرد خود را ارائه دهد. با سه هافبک، ما تیم محکم‌تری هستیم و هنوز هم غیرقابل پیش بینی هستیم، به عنوان مثال تونالی توانست بیشتر رو به جلو بازی کند. این تطبیق پذیری برای یک مربی مهم است.

برد قبل از بازی با اینتر؟
ما از نظر بدنی سرحال بودیم زیرا در اواسط هفته به بازیکنان زیادی استراحت دادیم، در حالی که لاتزیو خسته به نظر می‌رسید. در حال حاضر چند روز برای ریکاوری وجود دارد و بازی در شب به جای ساعت 3 بعد از ظهر در این زمان از سال نیز تفاوت زیادی ایجاد می‌کند. ما مقابل اینتر آماده خواهیم بود. سعی کردم انگیزه خوبی به تیم برای مسابقات سری A بدهم، حتی اگر نتایج لزوما مطابق با عملکردشان نبود. اکنون باید از هر لحظه لذت ببریم، زیرا این لحظه فوق‌العاده را در کانون توجه به دست آورده‌ایم و باید از آن لذت ببریم.

دیدگاه‌ها