کد خبر : 1935861 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 01:13 | 15.9K بازدید | 9 دیدگاه

گلی که سکوی هواداران اوساسونا را به آتش کشید (عکس)

هواداران اوساسونا بعد از گل تساوی مقابل رئال بخشی از سکوهای ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان را به آتش کشیدند.

گلی که سکوی هواداران اوساسونا را به آتش کشید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فینال کوپا دل ری را توفانی شروع کرده و با گل دقیقه 2 رودریگو از اوساسونا پیش افتاد. شاگردان کارلو آنچلوتی با وجود حفظ برتری خود گل دیگری تا پایان نیمه اول نزدند تا با برتری شکننده راهی رختکن شوند؛ برتری‌ای که با گل دقیقه 58 تورو از دست رفت.

اوساسونا در نیمه اول تنها یک موقعیت گلزنی جدی داشت که روی اشتباه ادر میلیتائو به دست آمد، ولی دنی کارواخال به خوبی دروازه رئال را روی ضربه عبدالصمد ازالزولی نجات داد. دومین موقعیت جدی اوساسونا را در نیمه دوم شاهد بودیم؛ موقعیتی که این بار هیچ مقاومتی را متوجه خود ندید و به گل تبدیل شد.

ویدئو: 300025

یک ارسال از سمت چپ و برخورد توپ به مدافع رئال آن را پشت محوطه جریمه به تورو رساند و این بازیکن بدون تعلل با یک شوت بیرون پای زیبا از دروازه تیبو کورتوا را پروازی بی‌حاصل انجام داده بود باز کرد.

هواداران پرتعداد اوساسونا که از دقایق ابتدایی بازی با تشویق‌های بی‌امان خود ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان را روی سر خود گذاشته بودند، بعد از این گل بخشی از سکوها را با مواد منفجره و فشفشک‌هایی که داشتند آتش زدند. نیروهای امنیتی حاضر در ورزشگاه بلافاصله با کپسول آتش‌نشانی آتش ایجاد شده را خاموش و از بروز حادثه جدی جلوگیری کردند.

1872213

دیدگاه‌ها