کد خبر : 1935913 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 12:33 | 19.5K بازدید | 42 دیدگاه

داور بازی رئال مادرید-منچسترسیتی مشخص شد

آرتور سوارس دیاس، داور پرتغالی، قضاوت دیدار رئال مادرید و منچسترسیتی را برعهده خواهد داشت.

داور بازی رئال مادرید-منچسترسیتی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و منچسترسیتی سه‌شنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد. 

این دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان هم با هم دیدار کردند و این رئال مادرید بود که موفق شد با یک پیروزی دراماتیک در دیدار برگشت راهی بازی فینال شود و با غلبه بر لیورپول جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 

حالا شاگردان پپ گواردیولا امیدوار هستند که با حضور ارلینگ هالند و دیگر ستاره‌هایشان که در چند هفته اخیر نمایش درخشانی را ارائه کرده‌اند بتوانند انتقام باخت فصل گذشته را بگیرند و یک قدم دیگر به رویای فتح لیگ قهرمانان نزدیک شوند. 

1872338

یوفا ساعتی پیش اعلام کرد که آرتور سوارس دیاس، داور پرتغالی، قرار است قضاوت این دیدار حساس را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برعهده داشته باشد. 

این داور 43 ساله پیش از این سابقه سه قضاوت برای رئال مادرید را در کارنامه داشته که یک برد، یک تساوی و یک شکست را برای این تیم رقم زده است. 

بازگشت کوین دی بروینه به تمرینات سیتی باعث شده که این تیم از شرایط خوبی پیش از این دیدار برخوردار باشد و قهرمانی شب گذشته رئال در رقابت‌های جام حذفی اسپانیا هم انگیزه مضاعفی به این تیم داده تا منتظر تماشای یک بازی جذاب و تماشایی باشیم.

دیدگاه‌ها