کد خبر : 1936146 | 18 اردیبهشت 1402 ساعت 13:53 | 20.1K بازدید | 1 دیدگاه

چشم امید طارمی و کونسیسائو به مربی سابق نفت آبادان

پورتو امیدوار است که بنفیکا در دیدار خارج از خانه برابر پورتیموننزه امتیاز از دست بدهد.

چشم امید طارمی و کونسیسائو به مربی سابق نفت آبادان

به گزارش "ورزش سه"، پورتو در شرایطی امشب به مصاف آروکا می‌رود که پیروزی روز شنبه بنفیکا برابر براگا، کار شاگردان کونسیسائو برای قهرمانی را سخت تر کرد. تنها سه هفته تا پایان فصل باقی مانده و اگر اژدها بتواند امشب حریف خود را شکست دهد، فاصله امتیازی یک بار دیگر به عدد 4 می‌رسد.

بنفیکا هفته بعد باید در یک دیدار خارج از خانه به مصاف پورتیموننزه برود. تیمی که هدایت آن برعهده پائولو سرجیو، سرمربی سابق صنعت نفت آبادان است. طارمی و کونسیسائو امیدوار هستند که این تیم بتواند در خانه بنفیکا را متوقف کند و از آنجایی که عقاب‌ها باید به مصاف اسپورتینگ نیز بروند، احتمال از دست دادن امتیاز برای آن‌ها وجود دارد.

روزنامه آبولا در گزارش کوتاهی به وضعیت تیم پائولو سرجیو پرداخته است. این روزنامه نوشت که پورتیموننزه عملا با حداکثر قدرت به مصاف بنفیکا می‎‌رود و بلیت فروشی این دیدار نیز قرار است از فردا آغاز شود.

گونچالو کاستا، مدافع چپ پورتیموننزه پس از مصدومیت عضلانی ران پای راست، تنها بازیکن غایب تیم پائولو سرجیو برای دیدار با بنفیکا است. این سرمربی پرتغالی 2 روز به تیمش استراحت داده بود و آنها از امروز کار خود را مجددا از سر خواهند گرفت تا برای بازی حساس هفته بعد آماده شوند.

1872843

دیدگاه‌ها