کد خبر : 1936154 | 18 اردیبهشت 1402 ساعت 14:13 | 12K بازدید | 8 دیدگاه

لحظه‌شماری سردار برای دیدار با مورینیو از نزدیک

سردار آزمون که در تابستان یکی از گزینه‌های رم و ژوزه مورینیو بود حالا مقابل این سرمربی پرتغالی به میدان خواهد رفت.

لحظه‌شماری سردار برای دیدار با مورینیو از نزدیک

به گزارش "ورزش سه"، یک هفته هیجان انگیز در انتظار فوتبال اروپا خواهد بود. سه شنبه و چهارشنبه دیدارهای نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود و بعد هم نوبت به لیگ اروپا می‌رسد؛ جایی که ایران هم در یکی از بازی‌های نیمه نهایی آن نماینده دارد.

بایرلورکوزن که بعد از آمدن ژابی آلونسو با تغییر و پیشرفت شگرفی مواجه شده حالا رویای رسیدن به فینال و حتی قهرمانی لیگ اروپا را در سر می پرورانند. در این راه آن‌ها با یک سد محکم روبرو هستند. جایی که شاگردان ژابی آلونسو باید در نیمه نهایی مقابل رم قرار بگیرند.

پنجشنبه شب دو تیم رم و بایرلورکوزن در ورزشگاه المپیکو رم بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا را برگزار می‌کنند. با توجه به بازی‌های قبلی به نظر می‌رسد که در این جدال نیز سردار آزمون کار ر از روی نیمکت آغاز می‌کند. با این حال قطعا ستاره ایرانی یکی از اصلی ترین گزینه‌های تعویض ژابی آلونسو برای حضور در فاز هجومی محسوب می‌شود.

از طرف دیگر قطعا خود سردار هم برای تقابل با رم و درخشش جلوی چشمان سرمربی این تیم یعنی ژوزه مورینیو از انگیزه‌های بالایی برخوردار است. او چندی پیش در مصاحبه با ورزش سه فاش کرده بود که در تابستان با مورینیو برای حضور در رم تماس تصویری هم داشته اما در نهایت لورکوزن را انتخاب کرده است.

1872855

دیدگاه‌ها